Gå til innhold

Hva ER det med DOL?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

&¤%¤&¤%!!!! Så jæææævla treigt det går!!!!!!! *kaster ting i veggen* De som jobber her kan jo IKKENO!!!!

Skrevet

Dårlig dag? :-)

"..............................."

Skrevet

DOL og NETCOM har gått sammen om å irritere deg! :-)

Skrevet

Ja, det er rare ting som skjer. Jeg sendte et langt svar til Kald Kaffe Tråden. I det jeg hadde trykket på SEND, kom det opp en melding om siden ikke kunne finnes. Når jeg så får kontakt med DOL igjen mangler Kaffe-innlegget mitt. Men jeg gidder ikke å skrive det på nytt...

Skrevet

Dårlig dag? :-)

"..............................."

Ja, jeg tåler ikke å vente! Det strider tvert med min tålmodighet! Blir det ikke bedre snart, skal jeg spytte de som jobber her i trynet med masse sjokolademelk. Idioter!

mariaflyfly
Skrevet

Ja, jeg tåler ikke å vente! Det strider tvert med min tålmodighet! Blir det ikke bedre snart, skal jeg spytte de som jobber her i trynet med masse sjokolademelk. Idioter!

I alle dager...

Skaff deg et liv, a'! ;)

Skrevet

I alle dager...

Skaff deg et liv, a'! ;)

Neeeeei, jeg vil ikke, vil ikke!!!!! :) Jeg vil sitte her i hele dag, være sur og grinete mens jeg venter på pizzaen jeg har bestilt. Gidder ikke kle på meg engang. De får gå rett inn og legge pizzaen på bordet! Ja, herregud, det må de jo forstå, at jeg ikke orker å gå helt bort til døra selv.

Gjest Kaksofon
Skrevet

Neeeeei, jeg vil ikke, vil ikke!!!!! :) Jeg vil sitte her i hele dag, være sur og grinete mens jeg venter på pizzaen jeg har bestilt. Gidder ikke kle på meg engang. De får gå rett inn og legge pizzaen på bordet! Ja, herregud, det må de jo forstå, at jeg ikke orker å gå helt bort til døra selv.

Er du invalid?

Mrs. Wallace
Skrevet

Du får finne det latinske uttrykket for sur, og erklære bombastisk at du lider av det - så høres det mer ut som en alvorlig sykdom og du får masse sympati.

;o)

Gjest Har jeg ingenting med det , synes du?
Skrevet

Herregud - du høres ekkel ut !! Sitte sur og jævlig å klage, mens du trykker en feit pizza i trynet - og det på en vanlig mandag.

Enten du er frisk eller invalid, så skaff deg et sunt kosthold i hvertfall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må drikke mindre kaffe. Du er i ferd med å eksplodere!

Skrevet

Herregud - du høres ekkel ut !! Sitte sur og jævlig å klage, mens du trykker en feit pizza i trynet - og det på en vanlig mandag.

Enten du er frisk eller invalid, så skaff deg et sunt kosthold i hvertfall.

Så du ikke smilyen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...