Moraki Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 &¤%¤&¤%!!!! Så jæææævla treigt det går!!!!!!! *kaster ting i veggen* De som jobber her kan jo IKKENO!!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Dårlig dag? :-) "..............................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Kanskje dette gjelder i dag også? http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forum&urlForum=35 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 DOL og NETCOM har gått sammen om å irritere deg! :-) 0 Siter
lurulf Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, det er rare ting som skjer. Jeg sendte et langt svar til Kald Kaffe Tråden. I det jeg hadde trykket på SEND, kom det opp en melding om siden ikke kunne finnes. Når jeg så får kontakt med DOL igjen mangler Kaffe-innlegget mitt. Men jeg gidder ikke å skrive det på nytt... 0 Siter
Moraki Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Dårlig dag? :-) "..............................." Ja, jeg tåler ikke å vente! Det strider tvert med min tålmodighet! Blir det ikke bedre snart, skal jeg spytte de som jobber her i trynet med masse sjokolademelk. Idioter! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, jeg tåler ikke å vente! Det strider tvert med min tålmodighet! Blir det ikke bedre snart, skal jeg spytte de som jobber her i trynet med masse sjokolademelk. Idioter! I alle dager... Skaff deg et liv, a'! 0 Siter
Moraki Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 I alle dager... Skaff deg et liv, a'! Neeeeei, jeg vil ikke, vil ikke!!!!! Jeg vil sitte her i hele dag, være sur og grinete mens jeg venter på pizzaen jeg har bestilt. Gidder ikke kle på meg engang. De får gå rett inn og legge pizzaen på bordet! Ja, herregud, det må de jo forstå, at jeg ikke orker å gå helt bort til døra selv. 0 Siter
Gjest Kaksofon Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Neeeeei, jeg vil ikke, vil ikke!!!!! Jeg vil sitte her i hele dag, være sur og grinete mens jeg venter på pizzaen jeg har bestilt. Gidder ikke kle på meg engang. De får gå rett inn og legge pizzaen på bordet! Ja, herregud, det må de jo forstå, at jeg ikke orker å gå helt bort til døra selv. Er du invalid? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Neeeeei, jeg vil ikke, vil ikke!!!!! Jeg vil sitte her i hele dag, være sur og grinete mens jeg venter på pizzaen jeg har bestilt. Gidder ikke kle på meg engang. De får gå rett inn og legge pizzaen på bordet! Ja, herregud, det må de jo forstå, at jeg ikke orker å gå helt bort til døra selv. Du får finne det latinske uttrykket for sur, og erklære bombastisk at du lider av det - så høres det mer ut som en alvorlig sykdom og du får masse sympati. ;o) 0 Siter
Gjest Har jeg ingenting med det , synes du? Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Neeeeei, jeg vil ikke, vil ikke!!!!! Jeg vil sitte her i hele dag, være sur og grinete mens jeg venter på pizzaen jeg har bestilt. Gidder ikke kle på meg engang. De får gå rett inn og legge pizzaen på bordet! Ja, herregud, det må de jo forstå, at jeg ikke orker å gå helt bort til døra selv. Herregud - du høres ekkel ut !! Sitte sur og jævlig å klage, mens du trykker en feit pizza i trynet - og det på en vanlig mandag. Enten du er frisk eller invalid, så skaff deg et sunt kosthold i hvertfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du må drikke mindre kaffe. Du er i ferd med å eksplodere! 0 Siter
org Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Herregud - du høres ekkel ut !! Sitte sur og jævlig å klage, mens du trykker en feit pizza i trynet - og det på en vanlig mandag. Enten du er frisk eller invalid, så skaff deg et sunt kosthold i hvertfall. Så du ikke smilyen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.