flisa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg trakk en tann forrige mandag og har kjørt på med painkillers siden - porsoner av 600 mg IBUX blandet med 1000 mg Paracet. Nå er jeg luta lei - var og skrapet om fredagen - dødt kjøtt og skal dit i kveld også - det er bare vondt og gror ikke! Er det normalt å bli så utkjørt, kvalm og svimmel når man går på smertestillende over en uke sånn? Eller er jeg bare anstrengt og redd? LEI! 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du har ikke feber? Vanskelig å si med kontinuerlig febernedsettende sikkert! Kanskje det er en infeksjon på gang? Høres litt voldsomt ut! Hverken paracetamol eller Ibux er sentralstimulerende, så noe mer enn "litt slapp" hadde jeg ikke forventet hos meg selv, men vi er jo så forskjellige! Ibux kan jo være litt hard for magen (sånn mtp kvalmen), men synes kanskje du bør ta en CRP/senkning _tilfelle_ det er infeksjon! Lykke til og god bedring! 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Du har ikke feber? Vanskelig å si med kontinuerlig febernedsettende sikkert! Kanskje det er en infeksjon på gang? Høres litt voldsomt ut! Hverken paracetamol eller Ibux er sentralstimulerende, så noe mer enn "litt slapp" hadde jeg ikke forventet hos meg selv, men vi er jo så forskjellige! Ibux kan jo være litt hard for magen (sånn mtp kvalmen), men synes kanskje du bør ta en CRP/senkning _tilfelle_ det er infeksjon! Lykke til og god bedring! Ja, det er jo en infeksjon - som jeg går og skraper.....æsj 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg blei kvalm og kasta opp etter en lignende historie med ei visdomstann. (eler to var det visst!) Hadde da overskridt anbefalt døgndose Ibux, og tatt 3000 mg fordi det ikke virka... 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Jeg blei kvalm og kasta opp etter en lignende historie med ei visdomstann. (eler to var det visst!) Hadde da overskridt anbefalt døgndose Ibux, og tatt 3000 mg fordi det ikke virka... *nikker* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 *nikker* Dakal flis... *klapper flisa på hue* 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Dakal flis... *klapper flisa på hue* Takkskarruha! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Med så store doser tror jeg det er helt normalt. Jeg blir i hvert fall utafor når jeg spiser mye smertestillende. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Med så store doser tror jeg det er helt normalt. Jeg blir i hvert fall utafor når jeg spiser mye smertestillende. "Godt" å høre - trodde jeg hadde forlest meg på skrekkhistorier om folk som har trukket tann og så har bakteriene gått i blode og nådd hjertet og så dør man bare - og det har jeg ikke tid til nå -skal på ferie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.