Hønemoren Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, det kan jeg ikke si. Etterat jeg ble ufrivillig hjemmeværende kan dagene bli lange, især i vinterhalvåret. Har mange hobbyer, trener og liker husarbeid, men du verden så koselig det har vært med internett i tillegg. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ikke så veldig mye nå. Var mer når det var BB. Da var jeg en hel del på BBforumet. Leiligheten min er veldig takknemlig for at det er slutt nå :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Kunne nok sikkert ha brukt mer tid på husarbeid.... Men kjekkere og dole ;-) Bruker mye tid på nettet, men jeg går bare her hjemme (pga sykdom) og da har jeg tid til det, må hvile mye også, og da er nettet ett fint tidsfordriv. Men pliker jeg må gjøre, de gjør jeg. Men husarbeid er vel ikke noe plikt eller ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Sitter mye på nettet, men ikke på bekostning av andre plikter 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg sitter her mye men kun på bekostning av tvtitting. Jeg er nok blitt mye mer selektiv på det jeg ser på tv enn før da jeg foretrekker nettet framfor amerikanske komiserier ) 0 Siter
org Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, jeg skulle ha lest til muntlig eksamen og ryddet ut av baderomsskapene... Uff, gi meg et spark bak, da! :-) 0 Siter
Gjest På sparket Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, jeg skulle ha lest til muntlig eksamen og ryddet ut av baderomsskapene... Uff, gi meg et spark bak, da! :-) *spark* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja. Definitivt og uten tvil.. Jeg skal bare kikke jeg liksom..Også svusj! Ble man sugd inn..:-o 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, jeg sitter altfor mye på nettet. 0 Siter
Gjest avhengig av nett Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Altfor mye. Jeg er rett og slett blitt avhengig av å spille på nett, jeg planlegger hver morgen alt jeg skal gjøre før jeg logger på.. men så skal jeg bare ta EN omgang, ... så spiller jeg til jeg begynner å tape, logger av for å "virkelig gjøre noe fornuftig". Midt i det fornuftige skal jeg bare innom en bitteliten tur.... Og sånn går dagene! 0 Siter
Gjest Nillemus Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Altfor mye. Jeg er rett og slett blitt avhengig av å spille på nett, jeg planlegger hver morgen alt jeg skal gjøre før jeg logger på.. men så skal jeg bare ta EN omgang, ... så spiller jeg til jeg begynner å tape, logger av for å "virkelig gjøre noe fornuftig". Midt i det fornuftige skal jeg bare innom en bitteliten tur.... Og sånn går dagene! Jobber du ikke? 0 Siter
Gjest avhengig av nett Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jobber du ikke? Det har vel ikke noe med saken å gjøre? 0 Siter
Gjest Nillemus Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det har vel ikke noe med saken å gjøre? Om du ikke jobber har du seff mye mer tid til å henge på nettet. 0 Siter
org Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 *spark* Takk... . . . . . . . . . Beklager, kan du vennligst prøve en gang til? Det var ikke hardt nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.