Gå til innhold

Si opp fasttelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fasttelefon hos telenor, men ADSL hos Tele2, spiller ingen rolle det vel, kan fortsatt surfe mot et lite tillegg hvis jeg sier opp hos Telenor?

Er du sikker på at det lønner seg da? Jeg ringer veldig ofte til lege og offentlige kontorer og der må man alltid vente. Det hadde blitt veldig dyrt på mobil da.

Gjest nananna
Skrevet

Hos Bluecom kan du også ha ADSL og IP-telefon fra f.eks. Telio, uten å ha noe fra Telenor...

må uansett betale linjeleie til telehor.

matildes mor
Skrevet

Vi har beholdt adsl hos telenor,men sagt opp fasttelefonen.Vi betaler for det 60 kr ekstra pr mnd.Vi hadde isdn abonnement som ble svært dyrt å ha.Vi brukte tlf svært sjelden.

Vi tok kontakt med televoip.no og fikk bredbånds telefon.Vi behold det gamle nummeret vårt(kjekt å ha) å betaler ingen mnd avgift for å ha telefonen.Vi betaler for tellerskrittene som vi bruker,det virker nesten som et kontantkort da vi må ha penger på kortet for å kunne ringe ut.

Fungerer utmerket for oss-siden februar så har vi ringt for 135 kr.Og vi har spart store summer på å ikke være tilkoblet telenor.

Kan anbefales!!

Skrevet

Skrev lengre om at je har sagt opp fasttlf og kun har mobil. Ser nå at du spør om du kan ha adsl. Jeg har bredbånd via CanalDigital som jeg har kabaltv abb. hos også. For 267 per mnd har jeg 750/750 linje, inkl Norton

Gjest Persille
Skrevet

må uansett betale linjeleie til telehor.

Men det er inbakt i abonnementsprisene til Bluecom og NextGenTel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...