Gjest Shakka Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Som kommer til neste år.., skal du kjøpe og lese den evt hvorfor/hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei. Kan ikke tenke meg at hun har gjort så mye spennende i livet sitt som er verdt å lese om. Hvis hun derimot skriver en biografi om 30-40 år, når hun har vært dronning en stund, har hun kanskje noe interessant å fortelle. 0 Siter
Gjest Dr.meg Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, skal ikke lese den. Ikke fordi jeg skjønner at detaljer om pikante bilder og xxx-filmen er utelatt(for det er bare bra, synes sånt hører privatlivet hennes til),men fordi jeg synes biografier generelt er kjedelige. Er heller ikke tilhenger av kongehus og sånt. 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det heter biografi... Kan godt hende jeg skal lese den. Liker å lese om andre mennesker. Og de trenger ikke å ha gjort noe storartet engang! 0 Siter
Gjest xxx-film? Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, skal ikke lese den. Ikke fordi jeg skjønner at detaljer om pikante bilder og xxx-filmen er utelatt(for det er bare bra, synes sånt hører privatlivet hennes til),men fordi jeg synes biografier generelt er kjedelige. Er heller ikke tilhenger av kongehus og sånt. hvilken xxx-film? 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hvilken xxx-film? Den MM spiller i da muligens? hehe 0 Siter
Gjest xxx-film? Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Den MM spiller i da muligens? hehe Ja, men det er vel bare en myte? 0 Siter
Gjest nok om det Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, men det er vel bare en myte? Neida, det er ikke en myte *rister på hodet*, men ingenting som vi har noe med! 0 Siter
Gjest xxx-film? Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Neida, det er ikke en myte *rister på hodet*, men ingenting som vi har noe med! Det har du rett i, en må bekjempe nysgjerrigheten av og til 0 Siter
asterix Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei. Om man ser bort fra kjendisfaktoren, (som ser ut til å kunne selge hva som helst) så ville til og med historien om mitt liv bli mer interessant lesning enn det den boka blir. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nå som folk endelig har "glemt" fortida hennes , så vil hun sette fokuset tilbake på den igjen.. Why? 0 Siter
asterix Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nå som folk endelig har "glemt" fortida hennes , så vil hun sette fokuset tilbake på den igjen.. Why? Nå når den kjedelige hverdagen har kommet har hun vel lyst til å mimre litt da vet du... *ler* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nå når den kjedelige hverdagen har kommet har hun vel lyst til å mimre litt da vet du... *ler* He he.=) 0 Siter
Gjest serjeg Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Bare ca 45 av 448 personer(10%) på nettavisas spørrerundersøkelse vil lese den ser jeg. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Bare ca 45 av 448 personer(10%) på nettavisas spørrerundersøkelse vil lese den ser jeg. de fleste forerekker å slarve videre uten å blande inn "fakta", ja Hvis de ikke er interessert hvorfor gidder de å stemme da? 0 Siter
Gjest hehahe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 de fleste forerekker å slarve videre uten å blande inn "fakta", ja Hvis de ikke er interessert hvorfor gidder de å stemme da? Hvorfor gidder vi å diskutere? *s* Jeg tror heller ikke det vil stå så mye fakta i den boken, det er nok et bestillingsverk pakket inn i rosa papir. Noe for gamle damer å kose seg med(de 10 prosentene) 0 Siter
Gyda Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Nå som folk endelig har "glemt" fortida hennes , så vil hun sette fokuset tilbake på den igjen.. Why? Hehe. Jeg husker et nettsted som la ut alt de mente hele pressen visste fantes av pikante bilder og filmer av MM, men ikke ville publisere. Det førte til at redaktøren fikk sparken - og nettstedet finnes vel kanskje ikke lenger heller, for det jeg vet. MEN - jeg fikk sikra meg en kopi av sida før den ble fjerna. Den har jeg et lurt sted her på maskinen min .. Hehe. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Bare ca 45 av 448 personer(10%) på nettavisas spørrerundersøkelse vil lese den ser jeg. Men 10% er jo egentlig ganske mye? En vanlig bok - som ikke omhandler kjendisstoff, eller er skrevet av en av de "godkjente" forfatterne som alle skal lese alt av - blir jo ikke lest av noe i nærheten av 10% av folk. En annen ting er nok at den treffer litt skjevt den boka. De som vanligvis kjøper kongestoff er vel ikke dem som liker MM mest,- eller kanskje jeg tar feil? Det er litt forskjell på å sluke stoff om henne i Se og Hør og å kjøpe en biografi til mange hundre kroner... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.