Gå til innhold

Biografen om Mette Marit?

Anbefalte innlegg

Gjest lullall
Skrevet

Men 10% er jo egentlig ganske mye? En vanlig bok - som ikke omhandler kjendisstoff, eller er skrevet av en av de "godkjente" forfatterne som alle skal lese alt av - blir jo ikke lest av noe i nærheten av 10% av folk.

En annen ting er nok at den treffer litt skjevt den boka. De som vanligvis kjøper kongestoff er vel ikke dem som liker MM mest,- eller kanskje jeg tar feil? Det er litt forskjell på å sluke stoff om henne i Se og Hør og å kjøpe en biografi til mange hundre kroner...

Hehe,du har nok litt rett i det,de eldre fornemme fruer klarer nok ikke riktig og godta MM sin snuskete fortid.

Tror ikke de innerst inne ser på henne som kongelig, selv om hun har fått tildelt tittelen sin, tror du?

Forøvrig synes jeg det er festlig at det ble svigerbarn "av verste slag" i kongehuset, istedet for fisefine rikmannsunger.Det hadde vært mye værre med slike snobber,usj!

Nå er rikingene og snobbene tvunget til å godta vanlige folk med utsvevende fortid, bra for dem!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe. Jeg husker et nettsted som la ut alt de mente hele pressen visste fantes av pikante bilder og filmer av MM, men ikke ville publisere.

Det førte til at redaktøren fikk sparken - og nettstedet finnes vel kanskje ikke lenger heller, for det jeg vet.

MEN - jeg fikk sikra meg en kopi av sida før den ble fjerna. Den har jeg et lurt sted her på maskinen min .. Hehe.

Hehe..artig! Du får sende den linken en dag ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...