Gå til innhold

Kontoinnskudd fra utlandet

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

Noen i Edinburgh skal sette inn penger til meg. Holder det å oppgi det 11-sifrede kontonummeret som står på bankkortet mitt, eller trengs det noen internasjonale koder i tillegg?

Gjest Du er ingen annen
Skrevet

Ja, derfor bør du ta kontakt med din bank.

Gjest Bankia
Skrevet

Tror du må oppgi IBAN (International Bank Account Number) for mottaker og korrekt BIC (Bank Identifier Code) for mottakers bank.

Kontakt banken din for å få svar på dette.

Gjest vær varsom
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men jeg bare håper disse i Edinburgh er noen du kjenner. At du ikke er i ferd med å bli lurt av noen som liksom skal sette inn penger på kontoen din, og så gjør de det motsatte isteden....

Jeg er en annen
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men jeg bare håper disse i Edinburgh er noen du kjenner. At du ikke er i ferd med å bli lurt av noen som liksom skal sette inn penger på kontoen din, og så gjør de det motsatte isteden....

Det dreier seg ikke om noe sånt. Man kan uansett ikke ta ut penger bare vha. kontonummeret.

Jeg er en annen
Skrevet

Takk for alle svar. Fant ut at man trengte et såkalt IBAN-nummer, som man kan generere automatisk i nettbanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...