Gjest engel 49+ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 og da er det seff min egen skyld. nå skriver jeg lite for tida. så da er det lite æksjn på 'svar-til-meg' egentlig kunne man lese dol for mars/april, så fant man de samme temaene (åssen det nå staves?) eller for juni i fjor. bortsett fra at da hadde vi sommer, stor forskjell, seff. skulle noen ganger ønske at jeg fikk svar hele tiden. Og noen ganger har jeg ikke tid til å få svar. kanskej noen synes dette skulle vært postet på 'meldinger'. hva vet jeg? dere er en gjeng med studenter, mødre med småbarn, et par mannfolk, et par-tre voksne (som meg selv, selv om jeg har tenåring enn sålenge). Også er dere 'bittelitt' selvgode, dere som lever her mange timer om dagen, særlig blondineklubben, selv om dere er veldig søte og snille, og jeg har fått et positivt forhold til nickene deres. forresten skulle dere bare VISST hvor kul jeg er. selv om jeg merker at jeg skriver annerledes, fordi jeg er 15 år eldre.... sånn circa! ) Ha en god ettermiddag/aften 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 God ettermiddag til deg også... Etter å ha lest om Excelsions rottereir (ekte) synes jeg faktisk det er helt greit å forlate DOL til i morgen ;-) Og håpe at jeg glemmer tanken på rotteskjelettene når jeg kommer hjem på kjøkkenet (hvor jeg fra tid til annen faktisk finner noen fleskebiller) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hvordan selvgode? ja det kan du lure på. Husker ikke hvem det gjelder, da.... 0 Siter
Carina82 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hvordan selvgode? Det lurte jeg også på... Men Cecily - det er ihvertfall ingen av oss hun mente! 0 Siter
org Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Oi, jeg er student OG småbarnsmor... Da ligger jeg vel syltynt an?! :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hi hi, jeg er også kul da ;o) godt vi vet om det selv, ikkesant! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Oi, jeg er student OG småbarnsmor... Da ligger jeg vel syltynt an?! :-) neida, det hjelper det! Da stiller du i en bredere klasse, vettu! Får masse RL-impulser også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 godt vi vet om det selv, ikkesant! Klart det, det er jo det viktigste da.;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.