Gå til innhold

Å leve uten fasttelefon

Anbefalte innlegg

Gjest alltid blakk
Skrevet

Jeg bruker mye penger på at nesten alle mine venner har sagt opp fasttelefonen sin. De har ikke råd til å ringe fra sin mobil så de sender heller tekst-meldinger som jeg må bruke penger på å svare på! Synes faktisk det er sleipt når de skal be meg om en tjeneste, at jeg må bruke penger på å bekrefte at jeg kan gjøre det!

Skrevet

Hvis de vil ha en tjeneste, så er det faktisk ikke værre en å ikke svare..

Hvis det da er viktig så vil de ringe til deg.

Skrevet

Si opp fasttelefonen du og davettu, så sparer du masse penger hvert år som du kan bruke på å skrive sms. ;)

Gjest river meg i ballene
Skrevet

Åhhh, du har virkelig store problemer asså!

Skrevet

Jeg er helt enig. Masse frekke folk som driver med det der. Jeg har sluttet å ringe til dem. Kun til ungene mine når de ikke har penger på kortet.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Vil de du skal gjøre dem tjenester kan de godt ringe, ellers ville jeg bare oversett meldingene som kommer inn.

Skrevet

Jeg har også sagt opp fasttelefon, men det ville ikke falle meg inn å forvente at andre bare skal ringe meg fordi jeg har sagt opp min telefon. Jeghar valgt et forhåndsbetalt abonnement som er såpass billig at jeg fint kan ringe en god del og allikevel bruke mindre penger på telefon enn jeg tidligere gjorde på både fast og mobil.Betaler 0.79 kr per minutt pluss startavgift på 0.59 kr. Syns vennene dine utnytter deg jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...