Gjest alltid blakk Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg bruker mye penger på at nesten alle mine venner har sagt opp fasttelefonen sin. De har ikke råd til å ringe fra sin mobil så de sender heller tekst-meldinger som jeg må bruke penger på å svare på! Synes faktisk det er sleipt når de skal be meg om en tjeneste, at jeg må bruke penger på å bekrefte at jeg kan gjøre det! 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hvis de vil ha en tjeneste, så er det faktisk ikke værre en å ikke svare.. Hvis det da er viktig så vil de ringe til deg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Si opp fasttelefonen du og davettu, så sparer du masse penger hvert år som du kan bruke på å skrive sms. 0 Siter
Gjest river meg i ballene Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Åhhh, du har virkelig store problemer asså! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er helt enig. Masse frekke folk som driver med det der. Jeg har sluttet å ringe til dem. Kun til ungene mine når de ikke har penger på kortet. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Vil de du skal gjøre dem tjenester kan de godt ringe, ellers ville jeg bare oversett meldingene som kommer inn. 0 Siter
Osiris Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har også sagt opp fasttelefon, men det ville ikke falle meg inn å forvente at andre bare skal ringe meg fordi jeg har sagt opp min telefon. Jeghar valgt et forhåndsbetalt abonnement som er såpass billig at jeg fint kan ringe en god del og allikevel bruke mindre penger på telefon enn jeg tidligere gjorde på både fast og mobil.Betaler 0.79 kr per minutt pluss startavgift på 0.59 kr. Syns vennene dine utnytter deg jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.