poffel Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hei! jeg bare lurte på noe.. i forrige uke var jeg på klassetur og på den siste dagen drakk jeg og veninna mi.. vi ble veldig fulle og jeg lå å klina med hun hele tiden mens hele klassen så på å tok bilder!!! jeg er kjeempe flau! turte ikke å gå på skolen i dag!! men det som er verst er at hun har herpes! og hadde litt munnsår på turen! kan jeg ha det nå da? hva er egentlig herpes? plis svar! 0 Siter
Gjest Fleip eller fakta Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Herpes betyr å herpe. Herpe bilder på internett. Ikke hørt om det? Det er noen som har herpet bildene de tok av dere på klassefesten. De ligger på nettet. Bra bilder. 0 Siter
Gjest fakta eller fleip Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Herpes betyr å herpe. Herpe bilder på internett. Ikke hørt om det? Det er noen som har herpet bildene de tok av dere på klassefesten. De ligger på nettet. Bra bilder. Å jeg som var sikker på at herpes var noen utvekster i ørene ..... men takk "fleip eller fakta" for opplysningen. Fine bilder forresten * ha ha ha ha * 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Herpes smitter veldig, så du kan godt være smittet, men det kommer an på hvor i "fasen" munnsåret hennes var. Var det i ferd med å "blomstre" så smitter det en del, men var det gammelt og skorpete så smitter det ikke. Herpes simplex heter viruset om jeg ikke tar superfeil, og holder til i nervebanene. Der ligger det til det plutselig bestemmer seg for å lage munnsår som regel i munnviken. Viruset har du resten av livet og blir aldri kvitt det. Utbrudd får man med gjevne mellomrom, og kan påvirkes av soling og stress blant annet. Munnherpes kan smitte fra munn til kjønnsorgan så vær obs på dette hvis du skulle være så uheldig å være smittet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du bør ta en graviditetstest med en gang. 0 Siter
ann k k Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Å jeg som var sikker på at herpes var noen utvekster i ørene ..... men takk "fleip eller fakta" for opplysningen. Fine bilder forresten * ha ha ha ha * hei ser folk bare har sendt inn useriøse svar her! herpes er ikke noe farlig i det hele tatt! så ikke tenk på det! at du klina men en skoleveninne har ingen betydning, ikke bry deg om hva andre sier.... be dem om og passe sine egene saker :=) lykke til videre :=) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Du er seriøs? Jeg klinte med en gutt med herpes-sår da jeg gikk i 9-ende. Nå er jeg 37 år og har det fremdeles i kroppen... Hos meg slår det ut når jeg får store følelsesmessige påkjenninger, sjelden ellers. Så lenge du ikke kysser noen når du har utbrudd (dersom du ble smittet) så går det bra. Min eksmann ble ikke smittet selv om vi var sammen i 19 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.