Gå til innhold

hvor får man kjøpt Mövenpick mangosorbet ?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Har lest at denne isen ikke inneholder melk så jeg er nysjerrig på hvilke butikker som har den.så den ikke på Maxi, hvor kan den være?

Skrevet

Seven Eleven f.eks og by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk.

Den er forøvrig sykt god!

Gjest Timari
Skrevet

Seven Eleven f.eks og by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk.

Den er forøvrig sykt god!

"by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk"

vel, det er en sannhet med modifikasjoner, mange sorbesorter inneholder melkeprotein og det kan ikke jeg spise

Skrevet

"by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk"

vel, det er en sannhet med modifikasjoner, mange sorbesorter inneholder melkeprotein og det kan ikke jeg spise

OK, du har sikkert rett i det, men _egentlig_ så skal ikke sorbet inneholde melk. :)

Gjest Timari
Skrevet

OK, du har sikkert rett i det, men _egentlig_ så skal ikke sorbet inneholde melk. :)

nei det er jeg helt enig i:). Det var svært irriterende da jeg sist kjøpte en sorbet is som jeg forsikret meg om var melkefri. Da jeg litt senere kjente symptomer på allergi så dobbeltsjekket jeg det, og da sa de at "jo det inneholder jo melkeprotein, men den er uten melk altså".

Ble forbanna da gitt!!. neste gang leser jeg hva det inneholder selv

Skrevet

nei det er jeg helt enig i:). Det var svært irriterende da jeg sist kjøpte en sorbet is som jeg forsikret meg om var melkefri. Da jeg litt senere kjente symptomer på allergi så dobbeltsjekket jeg det, og da sa de at "jo det inneholder jo melkeprotein, men den er uten melk altså".

Ble forbanna da gitt!!. neste gang leser jeg hva det inneholder selv

Jeg skjønner godt at det er irriterende!

Jeg har en venninne som har glutenallergi, skikkelig ille og fikk servert glutenfritt brød, de hadde "bare" kjevlet ut foccaciaen hennes med hvetemel! *Stønn!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...