Gjest Timari Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har lest at denne isen ikke inneholder melk så jeg er nysjerrig på hvilke butikker som har den.så den ikke på Maxi, hvor kan den være? 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Seven Eleven f.eks og by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk. Den er forøvrig sykt god! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Seven Eleven f.eks og by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk. Den er forøvrig sykt god! "by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk" vel, det er en sannhet med modifikasjoner, mange sorbesorter inneholder melkeprotein og det kan ikke jeg spise 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 "by the way, sorbet som sådann inneholder ikke melk" vel, det er en sannhet med modifikasjoner, mange sorbesorter inneholder melkeprotein og det kan ikke jeg spise OK, du har sikkert rett i det, men _egentlig_ så skal ikke sorbet inneholde melk. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 OK, du har sikkert rett i det, men _egentlig_ så skal ikke sorbet inneholde melk. nei det er jeg helt enig i:). Det var svært irriterende da jeg sist kjøpte en sorbet is som jeg forsikret meg om var melkefri. Da jeg litt senere kjente symptomer på allergi så dobbeltsjekket jeg det, og da sa de at "jo det inneholder jo melkeprotein, men den er uten melk altså". Ble forbanna da gitt!!. neste gang leser jeg hva det inneholder selv 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 nei det er jeg helt enig i:). Det var svært irriterende da jeg sist kjøpte en sorbet is som jeg forsikret meg om var melkefri. Da jeg litt senere kjente symptomer på allergi så dobbeltsjekket jeg det, og da sa de at "jo det inneholder jo melkeprotein, men den er uten melk altså". Ble forbanna da gitt!!. neste gang leser jeg hva det inneholder selv Jeg skjønner godt at det er irriterende! Jeg har en venninne som har glutenallergi, skikkelig ille og fikk servert glutenfritt brød, de hadde "bare" kjevlet ut foccaciaen hennes med hvetemel! *Stønn!* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.