Gjest CristinaJ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har fått provera for å sette i gang mens slik at jeg siden kan begynne på pergo. Det står at blødningen skal komme 3.-7. dagen etter siste pille, i mitt tilfelle senest i morgen. Hva hvis mensen ikke kommer? Flere som har tatt provera? Jeg går på hormonmedisin fra før og kjenner at kroppen er skikkelig utafor. Flere som sliter med å fungere? Vurderer å skaffe meg sykemelding. Jeg jobber med barn og det er fælt å ha så kort lunte... ;( 0 Siter
cecily Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg er midt i min andre Primolutkur for å stabiliesere syklusene. Ved forrige kur fikk jeg blødning samme dag som ved sukkerp-pillene, alstå fjerde pillefrie dag. 0 Siter
cecily Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ..jeg merket forresten ganske så kort lunte ved forrige kur, men ikke så aller verst denne gangen. Starter pergo i neste uke forhåpentligvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.