Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ferieplanene våre gikk i vasken, så nå leker jeg litt med tanken på at kanskje jeg og samboeren skal unne hos en liten svipptur til utlandet, tenker da storby el.l. Noen som har noen tips? Nettsider med priser? Gjerne slike pakker med fly og ett par netter på hotell. Hvilke sider eller selskap er greiest og handle slike turer fra? Alle tips mottas med stor takk. *psst, og ikke alt for dyrt* 0 Siter
Cumbria Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du kan spare mye på å unngå "pakkeløsningene" og lage din egen "pakke". Finnes masser av billige flybilletter, husk at du kan få veldig rimelige billetter hos f.eks. Norwegia, RyanAir, Sterling, Transavia m.fl. Hotellrom finner du haugevis av på f.eks. Hotels.com. Noen ganger har også hotellkjedene gode tilbud på sine egne nettsider. Hvor har dere tenkt dere hen da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du kan spare mye på å unngå "pakkeløsningene" og lage din egen "pakke". Finnes masser av billige flybilletter, husk at du kan få veldig rimelige billetter hos f.eks. Norwegia, RyanAir, Sterling, Transavia m.fl. Hotellrom finner du haugevis av på f.eks. Hotels.com. Noen ganger har også hotellkjedene gode tilbud på sine egne nettsider. Hvor har dere tenkt dere hen da? Jeg har veldig lyst til Praha. Er nok endel og spare, men er ikke så dreven i reising, så redd for at jeg da kanskje gjør en feil... Men jeg skal sjekke ut den siden med hoteller du kom med. Har ikke sagt noe til samboeren enda, tenkte jeg skulle nevne det for han i kveld, hadde vært så godt og komme unna hverdagen og husbygging i noen dager! 0 Siter
Line Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Barcelona!! Bestill fly direkte på billigste måte, og vil dere bo rimelig og greit nok - Hotel Lloret øverst i La Rambla er stedet. Har allerede vært der, og skal tilbake neste vår Den byen har ALT! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Barcelona!! Bestill fly direkte på billigste måte, og vil dere bo rimelig og greit nok - Hotel Lloret øverst i La Rambla er stedet. Har allerede vært der, og skal tilbake neste vår Den byen har ALT! Har det hotellet hjemmeside? Hvordan bestilte du rom? Spør jeg, er virkelig grønn! :-) 0 Siter
Cumbria Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har veldig lyst til Praha. Er nok endel og spare, men er ikke så dreven i reising, så redd for at jeg da kanskje gjør en feil... Men jeg skal sjekke ut den siden med hoteller du kom med. Har ikke sagt noe til samboeren enda, tenkte jeg skulle nevne det for han i kveld, hadde vært så godt og komme unna hverdagen og husbygging i noen dager! Tok et søk på Kelkoo.no for å sammenlikne flypriser. Norwegian kom billigst ut etter hva jeg kunne se, flyr direkte fra Oslo. Hvis du føler du vil ha "ferdigpakke" vil jeg anbefale Ticket.no. Lykke til, og god tur ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg bestillte tidlig tur til meg, min mann og sønn på 17 til London. Fire netter på hotell og flybiletter til 10.000 for alle tre. Midt i juli. Mvh 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du kan spare mye på å unngå "pakkeløsningene" og lage din egen "pakke". Finnes masser av billige flybilletter, husk at du kan få veldig rimelige billetter hos f.eks. Norwegia, RyanAir, Sterling, Transavia m.fl. Hotellrom finner du haugevis av på f.eks. Hotels.com. Noen ganger har også hotellkjedene gode tilbud på sine egne nettsider. Hvor har dere tenkt dere hen da? Men hvis man ikke velger en ferdig pakke bør man være klar over følgende: http://forbruker.no/reise/article1031998.ece 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg bestillte tidlig tur til meg, min mann og sønn på 17 til London. Fire netter på hotell og flybiletter til 10.000 for alle tre. Midt i juli. Mvh Bestilte du en slik pakke? Hvilket selskap brukte du? Kunne tenkt meg London jeg, men han var der i fjor og var vist lysten på en ny plass. 0 Siter
Line Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har det hotellet hjemmeside? Hvordan bestilte du rom? Spør jeg, er virkelig grønn! :-) Bestilte rom direkte på hjemmesida ja. Forresten, en kompis som bor i Barcelona ringte og bestilte for meg, fordi jeg var litt smånervøs for å prate spansk på telefonen... men de snakker utmerket engelsk i resepsjonen. Skal se om jeg finner sida... Hmm... finner den senere jeg. Må køye nå, skal opp og på jobb om fire timer :-o 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Bestilte du en slik pakke? Hvilket selskap brukte du? Kunne tenkt meg London jeg, men han var der i fjor og var vist lysten på en ny plass. Det var ikke pakke. Bestillte først hotell og så flybiletter på http://www.flybilligst.com/index.php. Det går helt fint. Jeg var veldig tidlig ute. Flyet kostet ca. 700 kroner en vei for voksen så det blir 4.200 og så ca. 5000 for hotellet. Det bestemmer du jo selv. Du bestiller det du synes ser best ut i din prisklasse. Du vet jo ikke hva slags hotell du får men er en bare voksne er det jo ikke det som er viktigst synes jeg. Det at det er rent, sentralt og billig er viktigst for meg. Reiste faktisk til London en gang uten hotellrom. Det gikk fint det og. Vi var to voksne, to på 14 og en på 19. Fikk rom via en formidling på Victoria Station. Har aldri hatt det så morsomt vi. Drittrom og dritthotell, men du hvor gøy vi har det nå når vi snakker om den turen. ) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.