Gå til innhold

bestille ting fra ikea og få det i posten eller hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det mulig?

Ringte og spurte om det i dag og da måtte en bestille 30 kg! Skulle bare ha noen gardinstenger og litt jeg, da..

Og fra Sverige kunne man ikke bestille.. hmm..

Må jeg ta meg en Oslo-tur, altså??!

Skrevet

Hvorfor spør du oss når du har ringt ikea og fått svar?

Du kjenner kanskje noen som bor i nærheten som kan kjøpe og sende for deg?

Skrevet

Hvorfor spør du oss når du har ringt ikea og fått svar?

Du kjenner kanskje noen som bor i nærheten som kan kjøpe og sende for deg?

Ja, men tenkte kanskje noen hadde peiling på "smutthull" eller om man kunne bestille fra Ikea i andre land eller noe..

Hvis man er bedriftskunde er det antagelig mulig.. Får finne ut hvordan en kan bli det, kanskje..

Eller bare dra til Oslo. Er litt pes å dra innom der syns jeg. Ender bare med at jeg handler helt vilt.

Skrevet

Ja, men tenkte kanskje noen hadde peiling på "smutthull" eller om man kunne bestille fra Ikea i andre land eller noe..

Hvis man er bedriftskunde er det antagelig mulig.. Får finne ut hvordan en kan bli det, kanskje..

Eller bare dra til Oslo. Er litt pes å dra innom der syns jeg. Ender bare med at jeg handler helt vilt.

Hehe... Det er sjarmen med IKEA-turer. Burde ta meg en tur snart jeg og, men sambo mener at vi ikke har behov for det.

Skrevet

Hehe... Det er sjarmen med IKEA-turer. Burde ta meg en tur snart jeg og, men sambo mener at vi ikke har behov for det.

Jeg LIKER å sulle rundt der jeg, altså. Det er nok mest den mannlige parten som er skeptisk her også.. hehe ;)

Skrevet

Jeg LIKER å sulle rundt der jeg, altså. Det er nok mest den mannlige parten som er skeptisk her også.. hehe ;)

Jeg også, det er jo GØY!

Har vært der en gang med samboeren min, aldri mer. Hadde vært med han på bilmesse i mange mange timer, høygravid, vondt i beina og alt, og skulle på ikea på veien hjem. DA begynte han å bli trøtt, og idet jeg hadde tatt første tingen oppi handlekurven spurte han hvor kassa var, for han trodde vi skulle ut igjen. Neste gang får han bli på utsida eller hjemme.

Skrevet

Jeg også, det er jo GØY!

Har vært der en gang med samboeren min, aldri mer. Hadde vært med han på bilmesse i mange mange timer, høygravid, vondt i beina og alt, og skulle på ikea på veien hjem. DA begynte han å bli trøtt, og idet jeg hadde tatt første tingen oppi handlekurven spurte han hvor kassa var, for han trodde vi skulle ut igjen. Neste gang får han bli på utsida eller hjemme.

Neste gang reiser du på IKEA og han på bilmesse :) Han tar seff også med seg babyen, så stikker du inn til byen på cafe i samme slengen!

Gjest sonny&cher
Skrevet

Det var rart, jeg har bestilt ting som er mindre enn 30 kg. Men jeg vet at dersom en vare er lengre enn 120? cm blir det sendt med bil. Da er minimumsporto 590 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...