Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man til sin svigerinne som fyller 50 år, som har alt og egentlig ikke har fritidsinteresser?

*sukk*

Skrevet

Meld henne på et kurs på friundervisning el.l. som du tror kan være i hennes interessefelt. Maling, matlagning, foto, språk osv.

Mrs. Wallace
Skrevet

En hobby?

Som feks et kurs, et abonnement på et blad, et håndarbeidssett, en vinbok og god vin...

Gjest Shira12
Skrevet

Spabehandling?

Aromaterapi?

Dyprensing av ansiktet?

Eller noe i den duren?

Kizza1365380506
Skrevet

Gavekort på ett kjøpesenter. Det fikk jeg til min 45 års dag. Veldig kjekt. Kjøpte meg øredobber til ett smykke jeg fikk av mannen min.

Mvh

mariaflyfly
Skrevet

Et restaurantbesøk på en bedre restaurant?

Gjest begonia
Skrevet

Et smykke er vel alltid kjærkomment? Et maleri eller et litografi. En diktsamling. En ny skinnveske. En lekker sammenleggbar paraply. Skinnlommebok eller skinnhansker. En samling klassisk musikk. Gavebok av et eller annet slag; om mat eller reise feks. En fin blomsteroppsats med ei vinflaske oppi. Ei picnickurv fullpakket med vin og delikatesser til en kosekveld. Et lekkert skjerf å pynte seg med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...