Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg startet med p-pillen yasmin for 3 uker siden. Startet første mensen dag. Men har hatt svak blødninger alle tre ukene... skal begynne på de første hvite pillene i morgen og det er vel da mensen skal starte? Er blødningen bare på grunn av at det er noe nytt som tilføres kroppen min og hormoner i ubalanse? Og om det er vanlig og jevner seg ut etterhvert? Skal jeg gå til legen min eller bør jeg vente lenger for å se om det blir bedre?Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187879-p-piller-og-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Med p-piller tilføres hormoner som overtar styringen og ditt eget hormonsystem (eggstokken) går i hvile. Hormonene vil regulere blødningene så det likner på menstruasjoner, men det lykkes ikke alltid 100 %. Se det an i tre måneder. Hvis det fortsetter kan du ev. forsøke et annet merke.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...