Gå til innhold

Er han ufin, eller er jeg overfølsom?

Anbefalte innlegg

Clue1365380406

Mannen min gir meg ofte direkte meldinger om det er noe han liker eller ikke liker når det gjelder klær.

Har fått høre at jeg ser tjukk ut i enkelte plagg, andre plagg er ikke så fine på meg osv.

Men jeg får også høre det når det går den andre veien, at jeg er råsexy i en kjole eller en topp, at jeg fikk litt av ei rumpe i en bukse osv.

Setter pris på det, han sier det ikke for å være ekkel, men for at jeg ikke skal gå i noe som ikke kler meg.

Derfor tolker jeg kommentar nr en som et godt råd.

Nr to kan være at han var utålmodig eller noe i den retning.

Nå vet vel ingen av oss hvordan han er ellers, derfor synes jeg ikke en skal se tolke kommentarene verst mulig.

Fortsetter under...

Eg forstår ikke hvorfor du skal huske på at du ikke er slank rundt magen, det er vel noe du eventuelt sjøl ser.

Det siste med at han sa "ti stille du da", var det med en frekk tone? HVis ikke kan d jo kanskje hver at han mente at du sto jo selv. Vet ikke jeg

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...