Mary Poppins Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jackson ble frifunnet for alt! Det kom ikke som noen overraskelse, men synes det var bra jeg. 0 Siter
Platina Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jepp, det var bra. Ikke det at jeg har satt meg inn i alle detaljene i saken eller hørt alle vitnemålene, men den gutten og ikke minst mora virket jo ikke helt god da. Jeg tror det var en riktig dom. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Jepp, det var bra. Ikke det at jeg har satt meg inn i alle detaljene i saken eller hørt alle vitnemålene, men den gutten og ikke minst mora virket jo ikke helt god da. Jeg tror det var en riktig dom. Jeg har heller ikke satt meg inn i alt, men har fått med meg at denne gutten og hans mor ikke virker særlig troverdige. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har heller ikke satt meg inn i alt, men har fått med meg at denne gutten og hans mor ikke virker særlig troverdige. Ja, og det sies at juryen ikke er spesielt liberal, men de følte seg trygge på og samstemte om avgjørelsen. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Og han Ted fyren fra aktoratet var ikke særlig skuffet da, når han ble intervjuet etterpå. Han prøvde og late som om dette var riktig, men han klarte ikke å være særlig overbevisende. Da kommer det sikkert noen fine sanger fra Michael etter han får fordøyd alt dette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 En riktig dom. Var det ikke rimelig tvil her så vet ikke jeg. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg forholder meg til det faktum at det ikke var god nok bevisførsel, og da skal et menneske frikjennes. Hvorvidt han har gjort det ene eller det andre har jeg ikke så mange tanker om, rett og slett fordi de tankene eller følelsene anser jeg som uvesentlige. Jeg har intet grunnlag for å tro noe som helst. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Lille Mike er nok ikke mer enn en unge selv, kanskje 12 år i hue. Å putte denne snålingen i et amerikansk fengsel ville i praksis være et brudd på barnekonvensjonene. I Norge ville han nok blitt dømt, men i USA trengs litt mer enn indisier. Jeg tror juryen gjorde det eneste rette. Dette var imidlertid andre gangen lille Mike er ute i hardt vær. Får håpe at lille Mike har lært leksa si nå, for blir det en tredje gang, så ryker han. 0 Siter
cecily Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Som antifan og overbevist om at Jacko ikke har rent mel i posene, så vet jeg ikke helt hva jeg skal syns...dog er det jo best å bli straffet for noe som er bevist. 0 Siter
Gjest Nettopp Ja Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Godt å se at det er noen land i verden som har en forsvarlig grad av rettssikkerhet:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Juryen har vurdert bevisene som er ført, og ut fra dem er det ikke er kommet frem tilstrekkelige bevis til å dømme fyren. Det betyr _ikke_ at han er uskyldig! 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280760 Jadda, det er jo flott at en som antaster barn slipper unna fordi mora til offeret er ei usympatisk merr. 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg er enig at det var en riktig dom. Jeg settet spørsmålstegn ved at de kan sikte en mann når bevisene mangler. Det forteller verden "usannheten" allerede da. Jeg tror det har noe med at det MICHAEL JACKSON det er snakk om... I en så konservativ stat som California og det eldste jurymedlemmer var 79 år, så virker det som de har rett. Enig med det en sa her på DOL nå: Michael Jackson er som en 12 åring. Den barndommen han ikke fikk da han va barn, tar han igjen... Det er en normal reaksjon på en unormal oppvekst. Men oppveksten var da ikke normal! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280760 Jadda, det er jo flott at en som antaster barn slipper unna fordi mora til offeret er ei usympatisk merr. Så du mener heller at man skal dømme noen uten bevis? 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Så du mener heller at man skal dømme noen uten bevis? Nei, og det er jo nettopp derfor Jackson går fri, fordi det ikke er bevist tilstrekkelig hva han eventuelt har gjort. Likevel betyr det ikke at han er uskyldig. Og det er nok mange offer som må se at overgriperen går fri nettopp av mangel på bevis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.