Gå til innhold

ikke lenge til ferie.

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

En ting som minner meg veldig om sommerferie er Pacific blue seriene og nå har de endelig begynt!!

Jeg er såååå klar for å ta ferie nå, bare en siste eksamen på torsdag og jeg kan nyte sommeren med god samvittighet!

Vil bruke dette innlegget til å ønske alle dolerne en god sommer! :0)

Gjest midia
Skrevet

Tusen takk!

Starter ferien snart jeg også og da er det ikke på'n igjen før langt ut i August!! (jobber i skole)

Skrevet

Ønsker deg en god sommer. Klar for ferie jeg også, reiser om ei uke og blir borte i 2 mnd.

Skrevet

Jeg også er klar for ferie, men må jobbe en måned til. Men da blir det en måneds ferie også:-)

Du fortjener ferie nå, etter eksamensstresset, så nyt den alt du klarer:-)

Ble det noe innkjøp forresten?

serendipity
Skrevet

Massevis av lykke til på torsdag Poppins... Heldig du som da kan ta "sommer"ferie.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg også er klar for ferie, men må jobbe en måned til. Men da blir det en måneds ferie også:-)

Du fortjener ferie nå, etter eksamensstresset, så nyt den alt du klarer:-)

Ble det noe innkjøp forresten?

Jepp nå fortjener jeg ferie, har holdt på med eksamenslesing siden påske og er rimelig lei nå.

Det ble selvfølgelig innkjøp ja;) men har bestilt over nettet og håper det har kommet i posten idag..

*løper ut å sjekker*

Skrevet

Jepp nå fortjener jeg ferie, har holdt på med eksamenslesing siden påske og er rimelig lei nå.

Det ble selvfølgelig innkjøp ja;) men har bestilt over nettet og håper det har kommet i posten idag..

*løper ut å sjekker*

Ok, men har det kommet noe i posten, så ser vi vel ikke deg her mer i dag:-)

Mary Poppins
Skrevet

Ok, men har det kommet noe i posten, så ser vi vel ikke deg her mer i dag:-)

Godt mulig at jeg stikker innom når jeg tar pause, så dere blir nok ikke helt kvitt meg ;)

Skrevet

Godt mulig at jeg stikker innom når jeg tar pause, så dere blir nok ikke helt kvitt meg ;)

Så det har kommet noe godt i posten?

Mary Poppins
Skrevet

Så det har kommet noe godt i posten?

Jupp! :0) Men glemte å bestille batterier, så det må ut å kjøpes nå..

Skrevet

Jupp! :0) Men glemte å bestille batterier, så det må ut å kjøpes nå..

Hehe, ok da får du ta deg en tur ut.

Eller du kan koble den rett på strømnettet, så både du og godsaken drar til himmels, i dobbel forstand:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lykke til med eksamen og du må ha en god og laaang ferie. Det fortjener du =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...