Mary Poppins Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 En ting som minner meg veldig om sommerferie er Pacific blue seriene og nå har de endelig begynt!! Jeg er såååå klar for å ta ferie nå, bare en siste eksamen på torsdag og jeg kan nyte sommeren med god samvittighet! Vil bruke dette innlegget til å ønske alle dolerne en god sommer! :0) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Tusen takk! Starter ferien snart jeg også og da er det ikke på'n igjen før langt ut i August!! (jobber i skole) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ønsker deg en god sommer. Klar for ferie jeg også, reiser om ei uke og blir borte i 2 mnd. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg også er klar for ferie, men må jobbe en måned til. Men da blir det en måneds ferie også:-) Du fortjener ferie nå, etter eksamensstresset, så nyt den alt du klarer:-) Ble det noe innkjøp forresten? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Massevis av lykke til på torsdag Poppins... Heldig du som da kan ta "sommer"ferie. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Jeg også er klar for ferie, men må jobbe en måned til. Men da blir det en måneds ferie også:-) Du fortjener ferie nå, etter eksamensstresset, så nyt den alt du klarer:-) Ble det noe innkjøp forresten? Jepp nå fortjener jeg ferie, har holdt på med eksamenslesing siden påske og er rimelig lei nå. Det ble selvfølgelig innkjøp ja;) men har bestilt over nettet og håper det har kommet i posten idag.. *løper ut å sjekker* 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jepp nå fortjener jeg ferie, har holdt på med eksamenslesing siden påske og er rimelig lei nå. Det ble selvfølgelig innkjøp ja;) men har bestilt over nettet og håper det har kommet i posten idag.. *løper ut å sjekker* Ok, men har det kommet noe i posten, så ser vi vel ikke deg her mer i dag:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Ok, men har det kommet noe i posten, så ser vi vel ikke deg her mer i dag:-) Godt mulig at jeg stikker innom når jeg tar pause, så dere blir nok ikke helt kvitt meg 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Godt mulig at jeg stikker innom når jeg tar pause, så dere blir nok ikke helt kvitt meg Så det har kommet noe godt i posten? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Så det har kommet noe godt i posten? Jupp! :0) Men glemte å bestille batterier, så det må ut å kjøpes nå.. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jupp! :0) Men glemte å bestille batterier, så det må ut å kjøpes nå.. Hehe, ok da får du ta deg en tur ut. Eller du kan koble den rett på strømnettet, så både du og godsaken drar til himmels, i dobbel forstand:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Lykke til med eksamen og du må ha en god og laaang ferie. Det fortjener du =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.