Gjest AleksandraX Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg heter Aleksandra og lurer på hva navnet betyr. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Syng sammen med meg nå: "Google is your friend...gooooogle is your frieeeeeend...tralla-la-laah..." "................................." 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Aleksandra kommer fra guttenavnet Aleksander som betyr "Verge, forsvare" Navnedag 17.02 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Syng sammen med meg nå: "Google is your friend...gooooogle is your frieeeeeend...tralla-la-laah..." "................................." ..og hver gang du bruker det blir Google-gutta bittelitt rikere. Arrrgh! Slik er jo verden, men kan ikke noe for at jeg tenker på det ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ..og hver gang du bruker det blir Google-gutta bittelitt rikere. Arrrgh! Slik er jo verden, men kan ikke noe for at jeg tenker på det ;-) Selv om de blir rikere, så blir jo ikke du noe fattigere :-) Og det er som regel den enkleste og kjappeste måten å finne ut av ting på. "...................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Selv om de blir rikere, så blir jo ikke du noe fattigere :-) Og det er som regel den enkleste og kjappeste måten å finne ut av ting på. "...................................." Jada, pappa. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jada, pappa. Han kunne nok ikke vært faren din, jeg derimot:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.