Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hvem er så denne onde mij? Et raskt søk gir meg følgende svar: Har et barn født 3. juni 2004. Født før termin, fødsel igangsatt pga lite fostervann. Barnet går i barnehage, begynte i mai. Stakkar, sluttet med pupp allerede i starten på 2005. Resten finner jeg vel senere når disse sidene er litt mindre treg? Så flink du er til å søke. Imponerende. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 God bedring! ..du er sikkert også flink til å søke. ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Så flink du er til å søke. Imponerende. Ikke jeg da, mij :-) Jeg venter fortsatt på sammenfatningen av min egen doling, men den lar visst vente på seg ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ikke jeg da, mij :-) Jeg venter fortsatt på sammenfatningen av min egen doling, men den lar visst vente på seg ;-) Ja, jeg er også spent på resten, man kan jo ikke huske alt man har gjort her i livet! :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ..du er sikkert også flink til å søke. ;-) Veeeldig! Men tør ikke på meg selv, for da ser jeg hvor mye jeg har vært her ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Veeeldig! Men tør ikke på meg selv, for da ser jeg hvor mye jeg har vært her ;-) For oss gamle og svaksynte kan det i farten være vanskelig å se forskjell på dere to. Dere er kanskje ikke så ulike heller ? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 For oss gamle og svaksynte kan det i farten være vanskelig å se forskjell på dere to. Dere er kanskje ikke så ulike heller ? Nei, kanskje vi er dønn like...? Kanskje jeg har to personligheter..? Hjelp! Med utrolig dårlig fantasi etter nickvalget å dømme ;-) Hvis det er sånn, håper jeg mij er veldig sporty, sånn at "jeg" kan fortsette livet i sofaen ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Nei, kanskje vi er dønn like...? Kanskje jeg har to personligheter..? Hjelp! Med utrolig dårlig fantasi etter nickvalget å dømme ;-) Hvis det er sånn, håper jeg mij er veldig sporty, sånn at "jeg" kan fortsette livet i sofaen ;-) Jeg er så sporty at jeg lager plass til deg i sofaen - jeg sitter her nemlig fra før. ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Nei, kanskje vi er dønn like...? Kanskje jeg har to personligheter..? Hjelp! Med utrolig dårlig fantasi etter nickvalget å dømme ;-) Hvis det er sånn, håper jeg mij er veldig sporty, sånn at "jeg" kan fortsette livet i sofaen ;-) Kanskje jeg skal skifte nick til mix eller mif, så kan vi bli en supplerende treenighet a la Ole-Dole-Doffen. I så fall leverer jeg Babette på limfabrikken. Hun har ikke fortjent bedre. Hvis ikke en av dere vil ha henne utstoppet i stua som fugleskremsel. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg er så sporty at jeg lager plass til deg i sofaen - jeg sitter her nemlig fra før. ;-) Neeeei, du må være den sporty delen av oss. Hjelp, vi kommer til å bli smellfeit ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Kanskje jeg skal skifte nick til mix eller mif, så kan vi bli en supplerende treenighet a la Ole-Dole-Doffen. I så fall leverer jeg Babette på limfabrikken. Hun har ikke fortjent bedre. Hvis ikke en av dere vil ha henne utstoppet i stua som fugleskremsel. mif tror jeg vil se sånn passe forvirrende ut i mi-samlingen. Da blir du den sporty delen, og er klar over at du må trimme for tre, derav to sofagriser? ;-) Ang. utstopping, tror du du gjør deg under stuebordet? Eller nei, du er så aktiv, så det det blir vel en løper av deg?! Ihiiiihi! 0 Siter
Babette Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 mif tror jeg vil se sånn passe forvirrende ut i mi-samlingen. Da blir du den sporty delen, og er klar over at du må trimme for tre, derav to sofagriser? ;-) Ang. utstopping, tror du du gjør deg under stuebordet? Eller nei, du er så aktiv, så det det blir vel en løper av deg?! Ihiiiihi! Hehe, ja det må bli en løper. Først kan hun henge på gjell og tørke noen uker, deretter flates ut med dampveivals. Men jeg kan gjerne trimme for tre, det gjør jeg med glede. Egentlig høres mif ut som en gris. Kanskje mip er bedre? Eller miw? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hehe, ja det må bli en løper. Først kan hun henge på gjell og tørke noen uker, deretter flates ut med dampveivals. Men jeg kan gjerne trimme for tre, det gjør jeg med glede. Egentlig høres mif ut som en gris. Kanskje mip er bedre? Eller miw? Lille mif, er det en gris? *ler* mip-mip minner om de fuglene som løper så mye, de som er i samme tegneserie som han ulven, så det passer jo bra :-) 0 Siter
Babette Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Lille mif, er det en gris? *ler* mip-mip minner om de fuglene som løper så mye, de som er i samme tegneserie som han ulven, så det passer jo bra :-) En annen mulighet er mig. Med det nicket bør man ha lov å servere mye piss. 0 Siter
Gjest miger'n Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 En annen mulighet er mig. Med det nicket bør man ha lov å servere mye piss. tar nicket seg bra ut? 0 Siter
Babette Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 tar nicket seg bra ut? Ja, jeg synes det er smakfullt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.