Gjest bare været blir bra Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Noen fler som skal på Byfesten i Lillestrøm? Flott program og masse folk! Gleder meg. http://www.lillestromguiden.no/cgi-bin/view.cgi?id=257&cat=5 0 Siter
Gjest håper på fint vær i helga i allefall Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ja regner med at jeg skal dit noen turer i år også. Men skal også på beach-håndball turnering på skedsmokorset i helga. Og håper på knallvær da. Det kommer til å bli dritbra. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ja, jeg gleder meg masse! Det blir moro. Samboeren min skal se på BigBang da, men disse har ikke jeg helt sansen for. Men WigWam kommer jo! Disse må jeg få med meg altså. 0 Siter
Gregga Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Får ikke vært på festen i år, jeg desverre. Har vært på byfesten hvert eneste år siden de startet. Koselig er det, i hvertfall hvis været er bra. Men i år er det andre ting som lokker. Datterens eksamesfest på torsdag. Siste dagen på ungdomsskolen, det må vi ha med oss.Koselig og litt vemodig, blir nok det. I helga reiser vi på Skeikampen. Skal bare slappe av og kose oss. Blir det fint vær, tar vi det som en bonus! 0 Siter
Gjest Bæring som bor i nærheten av en by Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Byfest i Lillestrøm? Er ikke dette en motsetning? 0 Siter
Gregga Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Byfest i Lillestrøm? Er ikke dette en motsetning? Nei, hvorfor det? Lillestrøm har da tross alt bystatus:-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Byfest i Lillestrøm? Er ikke dette en motsetning? Lillestrøm er da en by det. Har hatt bystatus en stund nå ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.