Velouria Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Når ser man hva slags kjønn kattene har? Da vi kikket på babypusene var de knapt en uke gamle og de visste ikke kjønnet på de enda, stemmer det eller? Jeg har ikke peil, har aldri vært borti så små katter før. 0 Siter
Gjest det ser du med en gang Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Du ser kjønnet på kattene med en gang, guttepusene har en liten pung, noe selvfølgelig ikke jentene har ) 0 Siter
Velouria Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Du ser kjønnet på kattene med en gang, guttepusene har en liten pung, noe selvfølgelig ikke jentene har ) Hmm.. da får jeg vel opp til dem en tur å velge hvem som skal bo hos oss da. Jeg vil nemlig helst ha en hannkatt. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Kan man det så ser man det med en gang, det har hvertfall alltid jeg gjort på kullene jeg har hatt. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 I motsetning til hva andre sier her, så er det faktisk ikke alltid det er så lett å se før de har blitt noen dager gamle. Her er en grei side om det, med bilder: http://www.thepetcenter.com/exa/kitx.html ".................................." 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 I motsetning til hva andre sier her, så er det faktisk ikke alltid det er så lett å se før de har blitt noen dager gamle. Her er en grei side om det, med bilder: http://www.thepetcenter.com/exa/kitx.html ".................................." Det er ikke få katter som bytter navn når de blir kjønnsmodne ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Det er ikke få katter som bytter navn når de blir kjønnsmodne ;-) Jepp, har vært borti et par slike tilfeller, ja :-) ".................................." 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jepp, har vært borti et par slike tilfeller, ja :-) ".................................." Og så de som likevel beholder navnet: Han heter Mia (men da han var liten trodde vi..osv) Det var enkelt for oss, da vi fikk Omplasseringskatt - ferdig kastrert var han også ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 I motsetning til hva andre sier her, så er det faktisk ikke alltid det er så lett å se før de har blitt noen dager gamle. Her er en grei side om det, med bilder: http://www.thepetcenter.com/exa/kitx.html ".................................." Thanx! 0 Siter
lex Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Testiklene synes ikke på små guttepuser. Men selv når kattungene er nyfødte kan man se forskjell på kjønnene. Hos hunnkattene er kjønnsåpningen avlang, hos hannkattene er det mer en rund åpning hvor penis etterhvert kommer tilsyne. Dernest vil det være større avstand mellom kjønnsåpning og endetarmsåpning hos hannkatter enn hos hunnkatter, dette fordi det skal være plass til testiklene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.