Gå til innhold

Et teit mobilspørsmål...

Anbefalte innlegg

Gjest Teit mamma...
Skrevet

Har kjøpt noen sånne blinkere til mobiltelefonen (til ungene!), som skal blinke når telefonen ringer... Hvordan virker de,da? Hvor skal de festes på telefonen? (Det skal settes et lite flatt batteri i, og så festes den med dobbeltsidig tape.) Ikke noen bruksanvisning, nei. Noen som kjenner disse?

Skrevet

Bare sett de der det ser kulest ut. Spiller ingen rolle.

Gjest Ramina
Skrevet

Ikke "teit mamma" men "søt mamma" som ordner sånne småting til barna ;)

De plasseres gjerne på toppen av mobilen, sånn på siden av skjermen eller bak. Synlige siden de gjerne er dekorative.

De reagerer på signelene mobilen mottar og blinker derfor når mobilen mottar signaler (samtale, sms...)

Du skal altså ikke gjøre annet enn å sette dem hvor du vil og så funker de av seg selv

:)

Gjest Teit mamma
Skrevet

Ikke "teit mamma" men "søt mamma" som ordner sånne småting til barna ;)

De plasseres gjerne på toppen av mobilen, sånn på siden av skjermen eller bak. Synlige siden de gjerne er dekorative.

De reagerer på signelene mobilen mottar og blinker derfor når mobilen mottar signaler (samtale, sms...)

Du skal altså ikke gjøre annet enn å sette dem hvor du vil og så funker de av seg selv

Aha! Takk for info!!

Så det er selve mobilsignalene (og ikke lyden) som får dem til å ringe,- jeg tenkte jeg skulle prøve,jeg,- og prøvde ringelydene (altså ikke å ringe til telefonen), og det funket jo ikke...

Noe av poenget er vel også at de f.eks. lyser når den ringer ved møte/lydløsmodus, og da ville jo ikke min teori virket nei. Tror nesten jeg er i ammetåken,jeg - selv om ungene er store ;-)

Gjest Ramina
Skrevet

Aha! Takk for info!!

Så det er selve mobilsignalene (og ikke lyden) som får dem til å ringe,- jeg tenkte jeg skulle prøve,jeg,- og prøvde ringelydene (altså ikke å ringe til telefonen), og det funket jo ikke...

Noe av poenget er vel også at de f.eks. lyser når den ringer ved møte/lydløsmodus, og da ville jo ikke min teori virket nei. Tror nesten jeg er i ammetåken,jeg - selv om ungene er store ;-)

*ler*

Er ikke så greit å holde tritt med all nymotens greier vet du ;)

Men det er altså signalene disse duppedittene skal reagere på, så hvis du ringer til mobilen fra egen mobil/hustelefon så skal det blinke om alt funker som det skal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...