Gjest Teit mamma... Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Har kjøpt noen sånne blinkere til mobiltelefonen (til ungene!), som skal blinke når telefonen ringer... Hvordan virker de,da? Hvor skal de festes på telefonen? (Det skal settes et lite flatt batteri i, og så festes den med dobbeltsidig tape.) Ikke noen bruksanvisning, nei. Noen som kjenner disse? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Bare sett de der det ser kulest ut. Spiller ingen rolle. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ikke "teit mamma" men "søt mamma" som ordner sånne småting til barna De plasseres gjerne på toppen av mobilen, sånn på siden av skjermen eller bak. Synlige siden de gjerne er dekorative. De reagerer på signelene mobilen mottar og blinker derfor når mobilen mottar signaler (samtale, sms...) Du skal altså ikke gjøre annet enn å sette dem hvor du vil og så funker de av seg selv 0 Siter
Gjest Teit mamma Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ikke "teit mamma" men "søt mamma" som ordner sånne småting til barna De plasseres gjerne på toppen av mobilen, sånn på siden av skjermen eller bak. Synlige siden de gjerne er dekorative. De reagerer på signelene mobilen mottar og blinker derfor når mobilen mottar signaler (samtale, sms...) Du skal altså ikke gjøre annet enn å sette dem hvor du vil og så funker de av seg selv Aha! Takk for info!! Så det er selve mobilsignalene (og ikke lyden) som får dem til å ringe,- jeg tenkte jeg skulle prøve,jeg,- og prøvde ringelydene (altså ikke å ringe til telefonen), og det funket jo ikke... Noe av poenget er vel også at de f.eks. lyser når den ringer ved møte/lydløsmodus, og da ville jo ikke min teori virket nei. Tror nesten jeg er i ammetåken,jeg - selv om ungene er store ;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Aha! Takk for info!! Så det er selve mobilsignalene (og ikke lyden) som får dem til å ringe,- jeg tenkte jeg skulle prøve,jeg,- og prøvde ringelydene (altså ikke å ringe til telefonen), og det funket jo ikke... Noe av poenget er vel også at de f.eks. lyser når den ringer ved møte/lydløsmodus, og da ville jo ikke min teori virket nei. Tror nesten jeg er i ammetåken,jeg - selv om ungene er store ;-) *ler* Er ikke så greit å holde tritt med all nymotens greier vet du Men det er altså signalene disse duppedittene skal reagere på, så hvis du ringer til mobilen fra egen mobil/hustelefon så skal det blinke om alt funker som det skal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.