Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg skal skaffe med en DVD opptaker - med harddisk. Noe spes jeg bør sørge for å sjekke? (Jeg vil at den skal kunne lese JPEG filer, men det er vel antageligvis helt standard..) Hadde også vært fint om man kunne koble til VHS'en og spille over en VHS kassett til en DVD plate..? Takknemlig for gode tips og råd ;-) 0 Siter
Gjest høyog mørk Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hva med å spørre i butikkene som forhandler?? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Hva med å spørre i butikkene som forhandler?? Selvsagt skal jeg det også. Men det kunne jo hende at noen her satt på mer objektiv informasjon enn de butikkansatte man tilfeldigvis kommer borti, da skjønner du. 0 Siter
Gjest høyog mørk Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Selvsagt skal jeg det også. Men det kunne jo hende at noen her satt på mer objektiv informasjon enn de butikkansatte man tilfeldigvis kommer borti, da skjønner du. Ved å gå i flere butikker, så lærer man mye om produktet, og kan sette sammen sin egen objektive informasjon. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Ved å gå i flere butikker, så lærer man mye om produktet, og kan sette sammen sin egen objektive informasjon. Jada. Har du et problem med at jeg spurte om tips her? Det er da faktisk det de fleste innleggene her handler om? Å be om andres mening/råd? 0 Siter
Gjest høyog mørk Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jada. Har du et problem med at jeg spurte om tips her? Det er da faktisk det de fleste innleggene her handler om? Å be om andres mening/råd? Herlighet, så sur da, menneske...?? Det betyr at folk kanskje ikke blir all verdens motivert til å svare deg, heller... Jeg ga deg ihvertfall råd, det har ingen annen gjort, ser jeg. Derfor du er så sur? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Herlighet, så sur da, menneske...?? Det betyr at folk kanskje ikke blir all verdens motivert til å svare deg, heller... Jeg ga deg ihvertfall råd, det har ingen annen gjort, ser jeg. Derfor du er så sur? Jeg er ikke spesielt sur i dag. Men du ga meg ingen råd,- kun selvfølgeligheter... 0 Siter
petter smart Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 DinSide og hardware.no har en del tester av slike. Bare sjekk datoen på testen, da utviklingen går raskt innen slike spillere. Jeg ville ikke brukt altfor mange penger på toppmodellene, da det uansett vil komme mye bedre modeller i løpet av 1-2 år. Du bør kjøpe en med minst 80 GB harddisk. Tror alle leser jpg filer, men det kan du lese av spesifikasjonene. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 DinSide og hardware.no har en del tester av slike. Bare sjekk datoen på testen, da utviklingen går raskt innen slike spillere. Jeg ville ikke brukt altfor mange penger på toppmodellene, da det uansett vil komme mye bedre modeller i løpet av 1-2 år. Du bør kjøpe en med minst 80 GB harddisk. Tror alle leser jpg filer, men det kan du lese av spesifikasjonene. Takk for svar :-) hardware.no visste jeg ikke om... Dinside har jeg prøvd å kikke på, men syntes ikke jeg fant så mye der. Får ta en titt til. Tenkte på en med 160G disk, jeg. Så på Komplett at de hadde en til ca. 6000... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.