Gjest nordpolen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg oppdaget akkurat at jeg kan bøye inn tommelfingeren (altså ytterste ledd) og holde de andre fingrene strake - på høyrehånda, men ikke på venstre. Kan dere gjøre det med begge hender? 0 Siter
Gjest Akrobat Leser Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Samtidig til og med, til og med mens jeg går, og i tillegg tygger tyggis. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Samtidig til og med, til og med mens jeg går, og i tillegg tygger tyggis. Du må være kvinne, hva? 0 Siter
lurulf Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Nei, jeg må faktisk bøye pekefingrene litt for å få bøyd ytterste ledd på tomlene - på begge hender. Dette har jeg aldri tenkt over før - utrolig hva man kan lære her på DOL 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Nei, jeg må faktisk bøye pekefingrene litt for å få bøyd ytterste ledd på tomlene - på begge hender. Dette har jeg aldri tenkt over før - utrolig hva man kan lære her på DOL Alltid hyggelig å kunne lære bort nye ting. Jeg har blitt klar over dette fordi jeg har begynt å trene kampsport (Taekwondo), og vi har lært å blokkere med flat hånd og bøyd tommel. Da ble jeg obs på at jeg ikke klarer å holde venstrehånden sånn. Lurer på hvordan jeg kan trene det opp? 0 Siter
lurulf Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Alltid hyggelig å kunne lære bort nye ting. Jeg har blitt klar over dette fordi jeg har begynt å trene kampsport (Taekwondo), og vi har lært å blokkere med flat hånd og bøyd tommel. Da ble jeg obs på at jeg ikke klarer å holde venstrehånden sånn. Lurer på hvordan jeg kan trene det opp? Jeg aner ikke om det kan trenes opp. Men om det skyldes korte sener, så kan det kanskje tøyes? Den tanken slo meg fordi jeg har korte sener i bena, og det ble bedre etter tøying over tid. 0 Siter
org Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hvis jeg gjør sånn, beveger pekefingeren litt på seg, helt ufrivillig. Gjelder begge hender. 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg aner ikke om det kan trenes opp. Men om det skyldes korte sener, så kan det kanskje tøyes? Den tanken slo meg fordi jeg har korte sener i bena, og det ble bedre etter tøying over tid. Det kan godt tenkes det skyldes korte sener. Hvordan tøyer man ut disse musklene egentlig? Jeg har det samme problemet som deg, at jeg bare klarer å bøye inn tommelen hvis jeg bøyer pekefingeren litt samtidig (på venstre hånd). 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hvis jeg gjør sånn, beveger pekefingeren litt på seg, helt ufrivillig. Gjelder begge hender. He he, det er mitt problem også. Men bare på venstrehånda. 0 Siter
lurulf Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Det kan godt tenkes det skyldes korte sener. Hvordan tøyer man ut disse musklene egentlig? Jeg har det samme problemet som deg, at jeg bare klarer å bøye inn tommelen hvis jeg bøyer pekefingeren litt samtidig (på venstre hånd). Jeg ville tro at Taikwondo-instruktøren din er rette person å spørre. De har nok vært borti slike tilfeller før. 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg ville tro at Taikwondo-instruktøren din er rette person å spørre. De har nok vært borti slike tilfeller før. De har nok det. Jeg skal spørre neste gang. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Kan visst det. Kan du bøye det andre leddet på fingrene bakover slik at det ytterste leddet blir helt "løsthengende"? Skikkelig pussig.. :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 hehe! Jeg har det omvendt sikkert fordi jeg er venstrehendt det da eller? Dette må jeg sjekke opp,min mann er også venstrehendt så jeg skal teste ham i kveld. Guttungen vår er høyrehendt så da får vi sjekket det ordentlig om det har noe å si hvilken hand man bruker til vanlig. 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Kan visst det. Kan du bøye det andre leddet på fingrene bakover slik at det ytterste leddet blir helt "løsthengende"? Skikkelig pussig.. :-) Jeg skjønner ikke hva du mener. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Begge mine tomler kan gjøre hva de vil uten at de andre fingrene bryr seg... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jepp,tomlene mine kan gjøre hva de vil uten at de andre fingerne reager. :-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 men hvis du legger hånden flatt på bordet, kan du løfte ringefingeren uten at langemann følger med da? 0 Siter
Gjest nordpolen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 men hvis du legger hånden flatt på bordet, kan du løfte ringefingeren uten at langemann følger med da? Ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.