Gå til innhold

vanskelig å få seg hybel/leil når man har hund?

Anbefalte innlegg

Gjest hettay
Skrevet

er det noen som veit om det er vanskelig å finne seg hybel/leil. i molde når man har hund?

skal snart begynne å lete litt, og lurer veldig på akkurat dette....

Gjest ja det er vanskelig
Skrevet

Jeg vil tro det er vanskelig uansett hvor du bor i landet. En i vår familie har hund og lette utrolig lenge før noen ville ha han som leieboer. Og alle oppgav hunden som problemet.

Jeg har selv hund og vet at en hund aldri er helt lydløs i alle situasjoner, så jeg ville heller ikke ha tillat hund i min utleieleilighet i samme hus som jeg bor i.

Dessuten er det en del hunder som biter på inventaret og folk kjenner jo ikke din hund selvom du sier at den er grei.

Skrevet

Jeg tror ganske sikkert det er vanskeligere, ja.

Vi skal leie ut sokkelleilighet, og dyr kommer ikke på tale grunnet allergi.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har vært på uttalige visninger. Mange av plassene spør de om man røyker, har barn eller kjæledyr. Kjenner mange som har hatt problemer med å finne seg leil/hybel pga dette..

Gjest trultemor25
Skrevet

Nå vet jeg ikke åssen det er i Molde, men ja, det er vanskelig å få seg en leieleilighet når man har hund.

Skrevet

Hadde jeg hatt utleieleilighet hadde jeg ønsket en hund velkommen - da kunne Plutten fått tilfredsstilt sitt ønske om et dyr i nærheten, for hun måtte ha fått lov til å lufte den :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har vært på uttalige visninger. Mange av plassene spør de om man røyker, har barn eller kjæledyr. Kjenner mange som har hatt problemer med å finne seg leil/hybel pga dette..

Ehh..jeg så ikke at det var i Molde du lette. Har ingen erfaring med å finne hybel der. Men folk er nok ikke så utrolig annerledes der enn resten av landet, skulle en tro :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...