Lillemus Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Har akkurat mumset i meg en sprøstekt ørret og kom til å tenke på om det er det samme med fiskeskinn som med kyllingskinn? Bør man ligge unna skinnet om man prøver å holde et øye med vekta? Det knasende sprøe skinnet var bare så utrolig godt... 0 Siter
tiliti Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ja, men da går du glipp av store deler av de essensielle fettsyrene. 0 Siter
Gjest sunt fett Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er mye fett der, men veldig sunt fett! (i motsetning til kyllingfettet). Så for en gangs skyld kan du se på det som bare sunt, og glemme kaloriene.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Det er mye fett der, men veldig sunt fett! (i motsetning til kyllingfettet). Så for en gangs skyld kan du se på det som bare sunt, og glemme kaloriene.. Mmmm... Nam nam! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Ja, men da går du glipp av store deler av de essensielle fettsyrene. Hvis jeg dropper fiskeskinnet mener du? Altså kan jeg gumle det med goood samvittighet? Herlig! *Knas knas* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.