Gå til innhold

Ny mobil. Hva har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Lecablokk
Skrevet

Jeg trenger en ny mobil før sommerferien og jeg lurer på hvilken du har og dine erfaringer.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har en nokia 3220 jeg akkurtat fikk.

Den var billig og morsom..:-)

Jeg er en barnslig sjel,som morer meg med kamera&video og blinkende lys og sånn,men i tillegg ser det faktiskut til å være en fin og brukandes telefon.

F.eks går det leenge mellom hver oppladning.

Den koster bare litt over hundringsen, om du har abo fra før.

Jeg synes den er fin, hvertfall.

:-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har en Nokia 5140 og er kjempefornøyd, tåler mye, kan ha den med meg når jeg jogger i regnvær og høre på radio:)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg har denne

http://www.nokia.no/phones/6680/

kan ikke få fullrost den :o)

Den så super ut, helt til jeg kom til "minne". Bare 10 mb, og ikke mulighet for minnebrikke?

Ellers så den veldig bra ut..

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg har en nokia 7600, meget spesiell, litt kronglete å bli vant til tastene, men den er suuuper! Flott stor skjerm, og mange flotte finesser synes jeg. Jeg bytter den ikke før den dør en naturlig død..hehe

Gjest nokia 6680
Skrevet

Den så super ut, helt til jeg kom til "minne". Bare 10 mb, og ikke mulighet for minnebrikke?

Ellers så den veldig bra ut..

Joda ny minnebrikke har jeg også :o), 526Mb.

Snorkfrøken
Skrevet

Joda ny minnebrikke har jeg også :o), 526Mb.

Jøss, tok en sånn sammenligningstest på nokia sine sider, der stod det at den hadde 10 mb og nei, til ekstra minnebrikke...

Hmm... da stiller jo saken seg litt anderledes..

Skrevet

Jeg har LG 7100. Bare dritten, egentlig, men litt morsome detaljer. Sminkespeil og slikt ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har Sony Ericsson K700I, og er i grunn veldig fornøyd. Har ikke hatt den mer enn i tre-fire uker. Men er foreløpig veldig fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...