Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Ja, hun ser jo direkte skarp ut, hun der ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

De gutta der drar jo damer som faen.

Se på våre egne Barneheia-drapsmenn. Hadde han feiten av dem noensinne hatt dame tidligere? Probably not.

Men etter voldtekt og drap av et par småjenter ble det andre boller på kjærlighetsfronten.

Skrevet

Se på våre egne Barneheia-drapsmenn. Hadde han feiten av dem noensinne hatt dame tidligere? Probably not.

Men etter voldtekt og drap av et par småjenter ble det andre boller på kjærlighetsfronten.

Motbydelig

ShitDiddelyDo
Skrevet

Motbydelig

Det er mange syke mennesker der ute.

Skrevet

Det er mange syke mennesker der ute.

Ja der også :) hehe

Gjest no nick today my nick has gone away
Skrevet

Har feiten fått seg dame?!

Det er sånne chics som gjør det vanskelig for oss andre quinder å bli tatt på alvor, somme tider.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har feiten fått seg dame?!

Det er sånne chics som gjør det vanskelig for oss andre quinder å bli tatt på alvor, somme tider.

Jeg vet jo ikke om han fortsatt har dama, men det gikk ikke lang tid etter dommen før media fortalte oss at fyren hadde fått en kjæreste.

Gjest no nick today my nick has gone away
Skrevet

Jeg vet jo ikke om han fortsatt har dama, men det gikk ikke lang tid etter dommen før media fortalte oss at fyren hadde fått en kjæreste.

Måtte hun ha smittet ham med syfilis, gonorrè, chlamydia, flatlus, skabb, herpes og vorter!

*gni seg i henda*

Skrevet

*Grøss*

...men har hørt (da jeg hadde sykepleierstudentpraksis i psykiatri) at draps og voldsmenn ofte får myyyyee oppmerksomhet, brev etc. fra damer som er mer enn villig.

En teori rundt dette var at kvinnene vil "redde" disse mennene, og tror at de kan "heale" de med sin grenseløse og ubetingede kjærlighet.

Skrevet

*Grøss*

...men har hørt (da jeg hadde sykepleierstudentpraksis i psykiatri) at draps og voldsmenn ofte får myyyyee oppmerksomhet, brev etc. fra damer som er mer enn villig.

En teori rundt dette var at kvinnene vil "redde" disse mennene, og tror at de kan "heale" de med sin grenseløse og ubetingede kjærlighet.

ja, det samme gjelder vel alkoholikere og koneplagere.

Skrevet

Uff ja... :-(

Og "sånne" folk, i alle fall drapsmenn og koneplagere har vel ofte, om ikke alltid, en antisosial forstyrrelse av noe slag, - sjarmør og tyrann -takter liksom.

Det er mye fælt i verden..sa gutten han måtte lære å lese...

Mrs. Wallace
Skrevet

Godt poeng. Og at hun var villig til å la seg intervjue på TV. På den annen side - hun utviste jo ikke god dømmekraft i utgangspunktet ved å bli sammen med denne mannen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, de gutta fikk jo massevis av brev fra kjærlighetshungrende damer. Ganske skremmende, særlig ettersom flere av de som skrev også hadde barn på de drepte jentenes alder.

Helvetes gærne kjerringer.

Skrevet

Og "sånne" folk, i alle fall drapsmenn og koneplagere har vel ofte, om ikke alltid, en antisosial forstyrrelse av noe slag, - sjarmør og tyrann -takter liksom.

hehe

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mordere har størst dragning. Tipper den godeste Knutby-pastoren får en del henvendelser, han framstår jo i media som den reneste sexatlet i tillegg.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mordere har størst dragning. Tipper den godeste Knutby-pastoren får en del henvendelser, han framstår jo i media som den reneste sexatlet i tillegg.

*grøss*

jaja, de har vel fortjent hverandre...

Gjest RedHot
Skrevet

sant det! bodde i lag med en gutt med antisosial personlighetsforstyrrelse jeg. Jeg fikk han kastet ut og skal ikke ha en dritt mer med han å gjøre. Men du verden som han drar damer. Selv venninner av meg som VET hva han gjorde mot meg, ligger i fanget hans og fniser om de ser han på byen.

Gjest fasetter
Skrevet

Han var et MENNESKE, tross alt. Jeg kjenner ingen mennesker med bare en sort og en hvit side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...