flisa Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Han var et MENNESKE, tross alt. Jeg kjenner ingen mennesker med bare en sort og en hvit side. nei det ville jo vært merkelig - men man kan jo ikke ha et forhold til 10% av en fyr heller? Man kan jo syns synd på folk som blir massemordere............., men å inngå et forhold til dem? nope 0 Siter
Scholar Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vel, det er jo altså slik "smak" kvinner har. Og allikevel lurer en på hvorfor det er så mange kvinner på div. "krisesentre"? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 nei det ville jo vært merkelig - men man kan jo ikke ha et forhold til 10% av en fyr heller? Man kan jo syns synd på folk som blir massemordere............., men å inngå et forhold til dem? nope Noen tiltrekkes av slike, nettopp fordi de er massemordere, det er et velkjent fenomen. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vel, det er jo altså slik "smak" kvinner har. Og allikevel lurer en på hvorfor det er så mange kvinner på div. "krisesentre"? Litt en av induksjon, Scholar. Antar du kan begrunne den vitenskapelig? 0 Siter
Gjest nix sjangs Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 De gutta der drar jo damer som faen. Se på våre egne Barneheia-drapsmenn. Hadde han feiten av dem noensinne hatt dame tidligere? Probably not. Men etter voldtekt og drap av et par småjenter ble det andre boller på kjærlighetsfronten. "De gutta der drar jo... " Det var de slemme. Og de greie, snille, ordentlige, ryddige, rusfrie : Nix, ikke sjangs. :-( Må man være ekkel for å oppnå noe ? 0 Siter
Scholar Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Litt en av induksjon, Scholar. Antar du kan begrunne den vitenskapelig? Selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.