mrxx Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 "Hun legger opp til det når hun skriver hostehøvel." Ja, for hun gjorde det jo med vilje for å få så mange tulle-svar som mulig å more seg med. Hun var egentlig ikke interessert i å få noe ordentlig svar på hva ostehøvel var på fransk, hun. Neida. Den artige "karen" her jo du:-) 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 ja, jeg skrev det sikkert med vilje - *dån* hehe Jeg var sikker på at du skrev det med vilje siden h ikke uttales i fransk. Slik feil kan man ta;) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg var sikker på at du skrev det med vilje siden h ikke uttales i fransk. Slik feil kan man ta;) Det trodde jeg også først ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Jeg var sikker på at du skrev det med vilje siden h ikke uttales i fransk. Slik feil kan man ta;) hihi Si meg hvordan en franskmann skal uttale det norske ordet: HEST 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Det trodde jeg også først ;-) Men så skjønte du at flisa aldri spøker - hehe 0 Siter
Velouria Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 hihi Si meg hvordan en franskmann skal uttale det norske ordet: HEST Eller Høst? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Eller Høst? hehe En frank guttunge på 12 år syns det var så kult med oss i fjor i Frankrike - han fikk trent opp engelsken sin;: Men da han sa "ÅØL" måtte jeg melde pass - - hehe - vi slo opp i en gammel ordbok og fant at han skulle si HOLE 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.