Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hun legger opp til det når hun skriver hostehøvel."

Ja, for hun gjorde det jo med vilje for å få så mange tulle-svar som mulig å more seg med.

Hun var egentlig ikke interessert i å få noe ordentlig svar på hva ostehøvel var på fransk, hun. Neida.

Den artige "karen" her jo du:-)

Gjest måneogsol
Skrevet

ja, jeg skrev det sikkert med vilje - *dån* hehe

Jeg var sikker på at du skrev det med vilje siden h ikke uttales i fransk. Slik feil kan man ta;)

Skrevet

Jeg var sikker på at du skrev det med vilje siden h ikke uttales i fransk. Slik feil kan man ta;)

Det trodde jeg også først ;-)

Skrevet

hihi

Si meg hvordan en franskmann skal uttale det norske ordet:

HEST :)

Skrevet

Det trodde jeg også først ;-)

Men så skjønte du at flisa aldri spøker - hehe

Skrevet

hihi

Si meg hvordan en franskmann skal uttale det norske ordet:

HEST :)

Eller Høst?

Skrevet

Eller Høst?

hehe

En frank guttunge på 12 år syns det var så kult med oss i fjor i Frankrike - han fikk trent opp engelsken sin;:

Men da han sa "ÅØL" måtte jeg melde pass - - hehe - vi slo opp i en gammel ordbok og fant at han skulle si HOLE ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...