Gjest RedHot Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Har noen her denne utdannelsen? Er det vanskelig å få seg jobb? Tenker litt på å ta denne utdannelsen, den er ett-åring, på MI f.eks. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Utdannelsen medisinsk sekretær krever en del opplegg etterpå for å bli autorisert. Helsesekretæren med autorisasjon går foran medisinsk sekretær i de aller, aller fleste jobber. Hadde jeg vært deg hadde jeg derfor heller satset på utdanningen helsesekretær med autorisasjon.(kan også som voksenopplæring taes på et år) (Autorisasjonen er foresten på veg inn til å bli et krav) 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Utdannelsen medisinsk sekretær krever en del opplegg etterpå for å bli autorisert. Helsesekretæren med autorisasjon går foran medisinsk sekretær i de aller, aller fleste jobber. Hadde jeg vært deg hadde jeg derfor heller satset på utdanningen helsesekretær med autorisasjon.(kan også som voksenopplæring taes på et år) (Autorisasjonen er foresten på veg inn til å bli et krav) Typisk MI å ikke gi informasjon om sånt! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Typisk MI å ikke gi informasjon om sånt! En grunn til det vet du Koster flesk å gå der også om jeg ikke husker feil. Og helsekekretæren står foran medisinsk sekretær i arbeidskøene...det vet jeg. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Med.sekr via MI er bortkastet tid og penger dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.