Gå til innhold

Medisinsk sekretær

Anbefalte innlegg

Gjest RedHot
Skrevet

Har noen her denne utdannelsen? Er det vanskelig å få seg jobb? Tenker litt på å ta denne utdannelsen, den er ett-åring, på MI f.eks.

Gjest Ramina
Skrevet

Utdannelsen medisinsk sekretær krever en del opplegg etterpå for å bli autorisert.

Helsesekretæren med autorisasjon går foran medisinsk sekretær i de aller, aller fleste jobber.

Hadde jeg vært deg hadde jeg derfor heller satset på utdanningen helsesekretær med autorisasjon.(kan også som voksenopplæring taes på et år)

(Autorisasjonen er foresten på veg inn til å bli et krav)

Gjest RedHot
Skrevet

Utdannelsen medisinsk sekretær krever en del opplegg etterpå for å bli autorisert.

Helsesekretæren med autorisasjon går foran medisinsk sekretær i de aller, aller fleste jobber.

Hadde jeg vært deg hadde jeg derfor heller satset på utdanningen helsesekretær med autorisasjon.(kan også som voksenopplæring taes på et år)

(Autorisasjonen er foresten på veg inn til å bli et krav)

Typisk MI å ikke gi informasjon om sånt!

Gjest Ramina
Skrevet

Typisk MI å ikke gi informasjon om sånt!

En grunn til det vet du :)

Koster flesk å gå der også om jeg ikke husker feil.

Og helsekekretæren står foran medisinsk sekretær i arbeidskøene...det vet jeg.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Med.sekr via MI er bortkastet tid og penger dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...