Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-) Men den voldelige her snakket Oslo-dialekt, står det...

Gjest statistikk
Skrevet

:-) Men den voldelige her snakket Oslo-dialekt, står det...

De bleste voldspersoner på landsbasis kommer fra Oslo.

Gjest nesbu
Skrevet

Det heter ikke "Odalen". Det heter enten Sør-Odal eller Nord-Odal. Hvis man skal angi begge kommunene, så heter det "Oddar'n"

Skrevet

Hvis man skal gruppere hvor folk kommer fra i det hele tatt, så kommer vel de fleste nordmenn i det hele tatt fra Oslo ;-)

Gjest statistikk
Skrevet

Hvis man skal gruppere hvor folk kommer fra i det hele tatt, så kommer vel de fleste nordmenn i det hele tatt fra Oslo ;-)

Der bor 500000 i Oslo.

Skrevet

Nei, de fleste kommer TIL Oslo, og det er noe annet.

Gjest statistikk
Skrevet

Nei, de fleste kommer TIL Oslo, og det er noe annet.

Du har sikkert rett. Rottene oppsøker rottereiret;)

Skrevet

Der bor 500000 i Oslo.

Ja, er det noe annet begrenset område i Norge det bor flere?

Gjest statistikk
Skrevet

Ja, er det noe annet begrenset område i Norge det bor flere?

Uansett, Oslo representerer mer vold og jævelskap enn resten av landet tilsammen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan i hvert fall umiddelbart avkrefte at den typen kjøring som den banka kvinnen presterte er forenelig med odølinger i trafikken.

Men selv om hun fikk som fortjent skal det sies at det er kort tid til årets gjeddefesitivitas, noe som kan medføre at tankene, selv når man kjører bil, er helt andre steder enn i trafikken.

Skrevet

Du kan gjerne dokumentere. Jeg har bodd to steder i Oslo. På begge stedene hadde jeg innbrudd der kamera, video, tv og medisinskap var vekk.

Siden har jeg bodd flere steder rundt om i landet der jeg får ha kåken i fred.

Det er bare bønder i byen som blir slått ned. Jeg kjenner ingen som noen gang har blitt ranet eller slått ned og jeg har bodd i Oslo i hele mitt liv.

Gjest statistikk
Skrevet

Det er bare bønder i byen som blir slått ned. Jeg kjenner ingen som noen gang har blitt ranet eller slått ned og jeg har bodd i Oslo i hele mitt liv.

Det lukta ikke møker i leiligheta mi altså.

Hvordan i h****** fant de frem dit....to ganger:)

Skrevet

Det lukta ikke møker i leiligheta mi altså.

Hvordan i h****** fant de frem dit....to ganger:)

Hihi, jeg vet ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...