Gjest grilldressparty Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hei og hopp. vi er bedrt på grilldressparty til helgen o spørsmålet er hva vi skal ha på oss. Har ikke vært på noe slikt før så jeg er også litt usikker på hva grilldress er, men ser for meg en litt sliten joggedress av et slag. Noen tips samt tips til tilbehør...... 0 Siter
Cillimor Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 akurat, det er det også. De litt billige variantene, gjerne med noe småharry farge kombinasjoner 0 Siter
Gjest Trygdebunaden Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sliten "joggedress" med svimerker etter rullings, Addidas-slippers, T-skjorte med testen "I love Canari Islands". På grillen: frosne sommerkoteletter (GRØSSSSSS) 0 Siter
pjusken Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 På campingplasser er det ofte grilldresser. Der vi har vognen vår (nei vi har ikke grilldresser) er det gjerne slike blanke "treningsdraker" hvor det står "sport" på ryggen. I tilfelle noen skulle tenke at det ikke er en treningsdress antakelig ;-). I litt ulekre farger..... Gjerne lyse rosa litt utvasket. VELDIG pent ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du med joggedress mener sånn i tjukk bomull og med hengerumpe og knær som man bruker inne, er det ikke det. Det er mer en sånn treningsdress til utebruk/turbruk og utenpåbruk som man kjøper i sportsbutikker. Ofte er det stripe nedover beinet, og det er glidelås fra foten og langt oppover. Hm, var det noen som forsto noe av dette, tro. 0 Siter
Gjest fest med måte Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 En sliten joggedress ser jeg for meg, og så må selvfølgelig du og din partner har akkurat samme dress. Jeg ser for meg noe lyst lilla med striper i ) 0 Siter
Gjest et must Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sånne plast-dusjsko folk elsker å gå i, adidas-slippers! Gjerne med tennissokker i. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sånn litt blank treningsdress i forskjellige farger, gjerne kjøpt på Obs eller lignende steder. Kjærestepar/ektepar bør ha matchende dresser. Tennis-sokker og adidas-slippers (såkalte grilltøfler) på beina. Inni dressen: T-skjorte med sydenmotiv, humormotiv el.l. Toppen av kransekaka er en sånn cap med ølboksholder på hodet - eller en med påskrift "boob inspector" og lignende visdomsord. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sånn: http://www.turbostipend.com/bileta/pylsegjeng.JPG 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 På hodet: trailercaps, altså sånn med netting bak og en logo med reklame av noe slag foran. En sånn som står rett opp og får hodet til å virke en meter høyt. Kroppen: blank joggedress, type frank shorter er bra. Blankslitt er fint det også. Pastellfarger er flott. Under dressoverdelen: t-skjorte i sterke farger, GJERNE reklame t-skjorte med diiiiiger logo. På føttene: tennissokker, ikke vær flau over stripene. Så må du ha slippers eller joggiser. Stash: ikke vær redd for rumpetaske eller pose rundt halsen til tobbakspungen. mynter skal klirre løst i lomma. Hvis du klarer å grille deg til en griserosa farge på kroppen er du helt med. Noe mer da? Korall/oransjfarget kremet fet leppestift hvis du er dame selvfølgelig. Jo- solbriller, kjøpt på bensinstasjonen, formet som "vinger" m speileffekt. Gjerne neonfarget innfatning. Du er klar! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sånn litt blank treningsdress i forskjellige farger, gjerne kjøpt på Obs eller lignende steder. Kjærestepar/ektepar bør ha matchende dresser. Tennis-sokker og adidas-slippers (såkalte grilltøfler) på beina. Inni dressen: T-skjorte med sydenmotiv, humormotiv el.l. Toppen av kransekaka er en sånn cap med ølboksholder på hodet - eller en med påskrift "boob inspector" og lignende visdomsord. Hehe, skriver under på denne, alle punktene er treffende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.