Gå til innhold

Å ta initiativ til sex

Anbefalte innlegg

Gjest trodde jeg kunne det her

Hva vil det egentlig si å ta initiativ til sex?

Jeg og typen har bra sex, men plutselig sier han at jeg bør ta mer initiativ. Jeg trodde jeg gjorde det jeg? Eller jeg føler vel at vi bestemmer det sammen når vi skal ha sex, siden vi jo da begynner kose sammen.

Hvordan tar man da initiativ? Kan noen være snille å komme med noen konkrete eksempler?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188059-%C3%A5-ta-initiativ-til-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• mil1365380270

9

• -Riksklysa

6

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

Når han kommer hjem, leier du han inn i dusjen, vasker ham, suger litt, også går nok resten av seg selv. Da har du tatt initiativet.

Men hva med en vanlig kveld, vi legger oss samtidig, og som regel er deg jeg som klenger og koser med ham, sånn asexuelt. Det han gjør er å løfte dyna og tullehinter om at jeg skal suge ham. Gjør jeg det, er det likevel han som har tatt initiativ i hans hode.

Må jeg hoppe på ham en dag han har snudd ryggen til da for å få æren av å ha tat tinitiativ?

Hvis han ligger der uten å kose med meg renger jeg som regel med at han er sliten og ikke vil. Er visst litt vanskelig det her...

Annonse

1. Han ligger på sofaen og leser avisen, og du slenger deg oppå ham og gnur deg mot ham mens du kysser ham på halsen og etter hvert åpner buksa hans.

2. Han har nettopp dusja og står og tørker seg. Du slenger vekk håndkleet og går i gang.

Disse to er greie, sånt gjør vi begge.

Men det er altså mest situasjonen når vi legger oss samtidig. Les svaret mitt til Mil.

mil1365380270

Men hva med en vanlig kveld, vi legger oss samtidig, og som regel er deg jeg som klenger og koser med ham, sånn asexuelt. Det han gjør er å løfte dyna og tullehinter om at jeg skal suge ham. Gjør jeg det, er det likevel han som har tatt initiativ i hans hode.

Må jeg hoppe på ham en dag han har snudd ryggen til da for å få æren av å ha tat tinitiativ?

Hvis han ligger der uten å kose med meg renger jeg som regel med at han er sliten og ikke vil. Er visst litt vanskelig det her...

Nei, det er ikke vanskelig! Han vil føle seg attraktiv, og da må du ta første skrittet av og til. Starte med å opparbeide lysten hans, ikke vente til han har så lyst at han gjør alt selv :-)

1. Ligge smilende og naken i senga når han kommer for å legge seg, og sier: skal vi pule?

2.Slå av TV`en når du ser på Sex og Singleliv, og si: Nei nå er jeg lei av å se på andre som har sex. Nå har jeg lyst på deg!

Hmm.. Problemet er egentlig ikke i situasjoner utenom senga, der er vi flinke. Det er mest i senga, når vi allerede har lagt oss liksom. Se svaret til Mil...

Nei, det er ikke vanskelig! Han vil føle seg attraktiv, og da må du ta første skrittet av og til. Starte med å opparbeide lysten hans, ikke vente til han har så lyst at han gjør alt selv :-)

Joda, men jeg føler vel egentlig at når vi har lagt oss og JEG koser med ham, inkl penis, under dyna. Men så drar han vekk dyna og hinter om at jeg skal suge ham, og jeg gjør det.. at det var jeg som begynte. JEG begynte da å kose med ham. Det gjør nesten han aldri med meg.. Er liksom jeg som må suge ham litt først.

Disse to er greie, sånt gjør vi begge.

Men det er altså mest situasjonen når vi legger oss samtidig. Les svaret mitt til Mil.

Du får spørre ham hvordan han vil ha det. Så vidt jeg kan bedømme er dette bare liksom-problemer, ingen reelle.

Men generelt liker mannfolka at man går rett på sak. Du kan gjerne styre rett mot pikken, de er ikke sånn som oss som trenger annen kosing først.

Annonse

fuji1365380447

Hmm.. Problemet er egentlig ikke i situasjoner utenom senga, der er vi flinke. Det er mest i senga, når vi allerede har lagt oss liksom. Se svaret til Mil...

Sånn som du svarer de andre her, så ser det vel egentlig ikke ut til at du har et problem med å ta initiativet.

Problemet er at dere definerer initiativ på ulike måter.

Jeg ville tatt en rolig prat med han, og si at du har tenkt på det han sa, og at du opplever at du TAR initiativet, men at du blir "kuppet" av han fordi du ikke alltid går like raskt frem som han kanskje vil?

Spør han om hva han egentlig vil ha - vil han at du skal suge ham uoppfordret kanskje?

mil1365380270

Joda, men jeg føler vel egentlig at når vi har lagt oss og JEG koser med ham, inkl penis, under dyna. Men så drar han vekk dyna og hinter om at jeg skal suge ham, og jeg gjør det.. at det var jeg som begynte. JEG begynte da å kose med ham. Det gjør nesten han aldri med meg.. Er liksom jeg som må suge ham litt først.

Neste gang river du av ham dyna før han skjønner hva som skjer. Det er det første du gjør, ikke noe annet dikk først. Hjelper ikke å dra ham i lisskarn når han vil bli sugd. Ikke hver gang i alle fall ;-)

Helt ærlig høres hele opplegget litt kjedelig ut, hvis det er sånn det er de fleste gangene. Hvis du ikke elsker å suge, da :-)

Du får spørre ham hvordan han vil ha det. Så vidt jeg kan bedømme er dette bare liksom-problemer, ingen reelle.

Men generelt liker mannfolka at man går rett på sak. Du kan gjerne styre rett mot pikken, de er ikke sånn som oss som trenger annen kosing først.

Er jo egentlig ikke noe problem, men litt irriterende når han beer meg ta mer initiativ, også jeg føler egentlig det er jeg som gjør det hver gang. Hva med forspill til meg en og annen gang?

Sånn som du svarer de andre her, så ser det vel egentlig ikke ut til at du har et problem med å ta initiativet.

Problemet er at dere definerer initiativ på ulike måter.

Jeg ville tatt en rolig prat med han, og si at du har tenkt på det han sa, og at du opplever at du TAR initiativet, men at du blir "kuppet" av han fordi du ikke alltid går like raskt frem som han kanskje vil?

Spør han om hva han egentlig vil ha - vil han at du skal suge ham uoppfordret kanskje?

Hvordan tar du initiativ når dere har lagt dere sammen da, går du rett på pikken og viser hva du vil, eller kjæler du mer litt først?

Neste gang river du av ham dyna før han skjønner hva som skjer. Det er det første du gjør, ikke noe annet dikk først. Hjelper ikke å dra ham i lisskarn når han vil bli sugd. Ikke hver gang i alle fall ;-)

Helt ærlig høres hele opplegget litt kjedelig ut, hvis det er sånn det er de fleste gangene. Hvis du ikke elsker å suge, da :-)

Men jeg trenger jo også litt kos først før jeg får lyst da, jeg vet jo at jeg blir kåt om vi begynner men ville da vært deilig å slippe å kåte opp ham først hver gang.

Hvordan gjør du det da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...