Gå til innhold

Å ta initiativ til sex

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Men igjen.. utenom senga er alt ok... Det er i senga problemet oppstår.

Begynner du uten at du er kåt altså? Får lyst etterhvert?

Har jo varierende lyst gjennom syklusen. Når den er laber tar jeg aldri initiativ, hvis jeg ikke bare har tenkt til å gjøre noe med ham. Ellers kommer lysten, ja. Men det er jo en forutsetning at du driver med noe du liker også. Jeg hadde mistet lysten hvis det eneste han satte pris på var 1/2 times suging hver gang ;-)

Det er begrenset hvor spennende kos under dyna hver kveld kan bli i lengden. Kjøp et plastlaken, da vel? Som han ikke vet om, for dyna er over. Også har du en oljeflaske på lur. Så kan du massere han litt, og strategiske punkter på deg selv f.eks. Eller du kan lese erotiske noveller for ham? Det er så mye du kan gjøre, ting som ikke krever så mye, men som avviker litt fra den gamle tralten :-)

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• mil1365380270

9

• -Riksklysa

6

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest trodde jeg kunne det her
Skrevet

I mitt forrige forhold hadde jeg mye frustrasjon runt at jeg hadde mer lyst på sex enn ham.

Derfor har jeg lært meg å være temmelig direkte. Jeg sier ting som, nå har jeg lyst på sex, eller begynner direkte å leke med pikken hans når vi har lagt oss og jeg ligger litt på armen.

Orker ikke å ligge å vente på at han skal ta signalet eller motsatt.

Vi morer oss litt med å planleggge - i kveld skal vi elske, ikke sant? Og så blunker vi litt til hverandre om morgenen...

Min tar ikke hintet når jeg leker med pikken engang han da... Først hvis jeg suger ham, eller runker ham osv.. han tar hintet. Må liksom få ham hard selv hver gang. Exen hadde da stå med engang han...

Skrevet

Jeg har svart deg mange ganger! Jeg snakker med mannen min, han syns jeg tar litt for sjelden intiativet, jeg har forklart han at jeg føler jeg gjør det ofte nok, vi koser og kysser og tar på hverandre som forspill, og vi har også snakka om at det ikke alltid er så lett å være den som tar intiativ, for det er så kjip hvis man blir avvist, og det forsto han, han forsto også at noen av mine forsiktige klemmer og kyss er intiativ til sex. Mitt råd til deg er å snakke med typen din om dette.

Jeg svarer og svarer, du klager og klager, både på typen din og på innleggene her.

Beklager, men ikke lett å holde helt styr på svarene fra ulike personer.

Skrevet

Har jo varierende lyst gjennom syklusen. Når den er laber tar jeg aldri initiativ, hvis jeg ikke bare har tenkt til å gjøre noe med ham. Ellers kommer lysten, ja. Men det er jo en forutsetning at du driver med noe du liker også. Jeg hadde mistet lysten hvis det eneste han satte pris på var 1/2 times suging hver gang ;-)

Det er begrenset hvor spennende kos under dyna hver kveld kan bli i lengden. Kjøp et plastlaken, da vel? Som han ikke vet om, for dyna er over. Også har du en oljeflaske på lur. Så kan du massere han litt, og strategiske punkter på deg selv f.eks. Eller du kan lese erotiske noveller for ham? Det er så mye du kan gjøre, ting som ikke krever så mye, men som avviker litt fra den gamle tralten :-)

Tror ikke problemet mitt kommer fram jeg. Vi har masse variasjon når vi først starter, oljemassage, masse ulike stillinger, oral osv.

Poenget mitt er det å komme igang. Komme fram til sexen og oljen og det der.

Gjest mrs. eva
Skrevet

Det er fullt mulig, eser gjør det vel uansett:-)

Dama må være underernært

mil1365380270
Skrevet

Tror ikke problemet mitt kommer fram jeg. Vi har masse variasjon når vi først starter, oljemassage, masse ulike stillinger, oral osv.

Poenget mitt er det å komme igang. Komme fram til sexen og oljen og det der.

Ikke begynn med kosing under dyna, kom ham i forkjøpet. Skjønner ikke problemet, jeg. Menn er stort sett ganske enkle, skal sikkert ikke mer til :-)

Kanskje du må bli litt mer dominerende, sånn at han overlater ting til deg, og skjønner at du er i stand til å lage vei i vellinga på din egen måte? Eller kanskje det ikke er deg som er problemet, kanskje han er både kjedelig og kravstor? :-)

Skrevet

Ikke begynn med kosing under dyna, kom ham i forkjøpet. Skjønner ikke problemet, jeg. Menn er stort sett ganske enkle, skal sikkert ikke mer til :-)

Kanskje du må bli litt mer dominerende, sånn at han overlater ting til deg, og skjønner at du er i stand til å lage vei i vellinga på din egen måte? Eller kanskje det ikke er deg som er problemet, kanskje han er både kjedelig og kravstor? :-)

Det skal ganske mye til med han her. Exen fikk jo stå bare jeg kledde av meg han og det holdt å se på ham, ta på ham før han tok det som en invitt.

Han her må altså koses med /suges før han blir kåt, og uansett så er det han som tok initiativet tror han.

Kan da ikke være vanlig det? At han må ha så mye for å få stå?

mil1365380270
Skrevet

Det skal ganske mye til med han her. Exen fikk jo stå bare jeg kledde av meg han og det holdt å se på ham, ta på ham før han tok det som en invitt.

Han her må altså koses med /suges før han blir kåt, og uansett så er det han som tok initiativet tror han.

Vet jeg ikke, de jeg har vært borte i har vært sånn som din ex. Han jeg er sammen med nå, er mer lettantennelig ;-)

Men det hender min konser på å være slapp, fordi han liker å være det når jeg suger. Kanskje din gjør det for å bli sugd?

Disse karene blir vel slappere med alderen, men dere er ikke så gamle, er dere?

Vet faktisk ikke jeg. Bare at det høres kjedelig ut, og at jeg ville strevd med å føle meg begjært hvis det var sånn hele tiden. Selv om det sikkert hadde vært urettferdig, for de fleste vil vel bli fort stive.

Kan bare si jeg føler med deg, det kan ikke være lett. Også er det vanskelig å ta det opp også. Hvis han nå har potensproblemer (kaller det for det, jeg, selv om jeg sikkert blir slaktet av noen menn snart), så kan det bli verre hvis han blir redd for å bli slapp.

Jeg hadde ikke giddet å holde på sånn som du gjør nå så lenge, kanskje du skal begynne å forlange ting? Ting til deg? :-)

Skrevet

Har du sett "Postmannen ringer alltid to ganger" med Jack Nicholson og Susan George?:)

Øyh, Jessica Lange!! En vesensforskjell.

Gjest bakholdsangrep
Skrevet

Øyh, Jessica Lange!! En vesensforskjell.

Det var det ja:-) noen år siden jeg så den nå, men der sto melføyka i taket;)

Skrevet

Vet jeg ikke, de jeg har vært borte i har vært sånn som din ex. Han jeg er sammen med nå, er mer lettantennelig ;-)

Men det hender min konser på å være slapp, fordi han liker å være det når jeg suger. Kanskje din gjør det for å bli sugd?

Disse karene blir vel slappere med alderen, men dere er ikke så gamle, er dere?

Vet faktisk ikke jeg. Bare at det høres kjedelig ut, og at jeg ville strevd med å føle meg begjært hvis det var sånn hele tiden. Selv om det sikkert hadde vært urettferdig, for de fleste vil vel bli fort stive.

Kan bare si jeg føler med deg, det kan ikke være lett. Også er det vanskelig å ta det opp også. Hvis han nå har potensproblemer (kaller det for det, jeg, selv om jeg sikkert blir slaktet av noen menn snart), så kan det bli verre hvis han blir redd for å bli slapp.

Jeg hadde ikke giddet å holde på sånn som du gjør nå så lenge, kanskje du skal begynne å forlange ting? Ting til deg? :-)

Min erfaring er at de ikke blir slappere med alderen, snarere tvert i mot. Men jeg kan ha vært heldig.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er vanlig at menn må stimuleres direkte for å få ståpikk.

Skrevet

Det var det ja:-) noen år siden jeg så den nå, men der sto melføyka i taket;)

På kjøkkenbenken, ja. Den har jeg sett.

Skrevet

1. Han ligger på sofaen og leser avisen, og du slenger deg oppå ham og gnur deg mot ham mens du kysser ham på halsen og etter hvert åpner buksa hans.

2. Han har nettopp dusja og står og tørker seg. Du slenger vekk håndkleet og går i gang.

han hadde klikka på meg om jeg hadde prøvd det. å slenge vekk avis, fjernkontroll eller andre helligdommer betyr død og begravelse! orker ikke å bli avvist under sportsextra mer!!

Gjest bakholdsangrep
Skrevet

På kjøkkenbenken, ja. Den har jeg sett.

Har du? Trodde ikke den hadde hatt premiere så langt nord enda;)

Skrevet

han hadde klikka på meg om jeg hadde prøvd det. å slenge vekk avis, fjernkontroll eller andre helligdommer betyr død og begravelse! orker ikke å bli avvist under sportsextra mer!!

Nei, hvis det er fotball på TV er det dødfødt å prøve.

Men avisen kan man konkurrere med. Men poenget var ikke det heller. Poenget var at han bare ligger eller sitter passiv, og så blir overrumplet av en kåt kjæreste.

Gjest Et blikk er nok :)
Skrevet

Nå har jeg lest alle svar og innlegg her, og jeg synes det høres ut som at han må ha klare meldinger.

La oss si at du ber han gjøre seg klar for en het runde i litt tid før dere legger dere, under kveldsstellet på badet, kanskje? Tror du han hadde vært mer "klar" når dere havnet i senga da? Da måtte han vel ha forstått at initiativet var DITT?

Er det spennende for han å føle at du tar kontrollen, snarere enn at han kontrollerer deg (hvis det er det han mener med at han alltid tar initiativet?)

Hos min mann holder det med et lite blikk, altså, så er han på stand by. Får han en liten antydning om at det er sex i sikte, så er det en skikkelig turn-on i seg selv. Det gir gjerne den heftigste sexen også, når han har gått og visst at han har noe deilig i vente ;) Dessuten så synes han nok det er litt ekstra når jeg tar initiativet - for et blikk fra meg er initiativ nok her i huset.

Jeg oppfatter derfor at jo, du tar initiativ i senga, nei, han oppfatter det ikke, og ergo må du nok vøre tydeligere om du vil ha frem at det er DITT løp han deltar i ;)

Om du synes dette er vanskelig å prate om, så ta det helt ut i praksis og se hva som skjer.

Synes du derimot ikke det er vanskelig å prate om, ville jeg helt klart ha gitt beskjed om at også JEG ville sette pris på litt oppvarming.

Kizza1365380506
Skrevet

Kanskje mannfolk ikke forstår og tolker våre tegn. De vil kanskje heller ha litt rett på sak. Kyssing og stryking over baken og du vet hvor osv

Stå på :o)

Skrevet

Nei, hvis det er fotball på TV er det dødfødt å prøve.

Men avisen kan man konkurrere med. Men poenget var ikke det heller. Poenget var at han bare ligger eller sitter passiv, og så blir overrumplet av en kåt kjæreste.

hehe ;) glemte sikkert å sette på et smilefjes... jaja....kan jo skje...

Skrevet

Min tar ikke hintet når jeg leker med pikken engang han da... Først hvis jeg suger ham, eller runker ham osv.. han tar hintet. Må liksom få ham hard selv hver gang. Exen hadde da stå med engang han...

Vet du hva jeg tror? Jeg tror at dere har sex for ofte, dvs. oftere enn dere begge har lyst til. Da er det ikke rart om han er tungtent.

Men kanskje føler han at du forventer sex hver kveld, og føler seg "forpliktet" til å stille opp.

Jeg tror altså at det er du som burde ta et hint: Mannen må få hvile litt mellom slagene. Når han ikke får ståpikk med en gang, betyr det nok at han ikke har særlig lyst.

Eller var han sånn fra første stund i forholdet?

Kvaliteten er viktigere enn kvantiteten.

Jeg synes ikke egentlig at du virker så stormkåt du heller, det virker mer som om du regner det som selvsagt at dere skal ha sex hver kveld.

Hvis jeg nå høres krass ut, er det ikke meningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...