firebird1365380441 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg skulle logge meg inn på min hotmail e post adresse for noen dager siden, på en annen maskin enn den jeg bruker nå.Det var min hjemme pc jeg brukte da.Da jeg via favoritter trykte www.hotmail.com,fikk jeg opp et nesten blankt vindu.Det eneste som stod der var at jeg måtte ha innstallert JavaScript for å komme inn på siden(hvor min egen e-post er!).Jeg vet ikke engang hva JavaScript er ,hvor man får tak i det eller hvordan man innstallerer det.... Kan noen her inne hjelpe meg? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Du får lastet ned en Java-klient fra www.java.com 0 Siter
citoyen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Java og JavaScript er to forskjellige ting, så ikke bry deg om svaret du har fått under. Problemet er sannsynligvis at JavaScript er slått av i nettleseren. Slik kan du fikse det: http://www.apl.org/libcats/enable.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.