Gå til innhold

Badeferie = angst!!!

Anbefalte innlegg

Gjest huff og huff
Skrevet

Hjelp, skal på badeferie til Danmark! Vi skal bo på ett senter med stooort badeland og regner med å bruke noen timer der hver dag!

Og jeg som har angst for å "sprade" rundt i bikini og badedrakt!!!

Hva gjør dere i en slik situasjon???

Noen som vet om en butikk som selger en fin og ungdommelig, men likevel dekkende badedrakt eller bikini???

Gjest Er i samme båt
Skrevet

ja det er mange som har angst for å sprade rundt i badetøy. Vet ikke om noen spesiell butikk som selger badetøy men badedrakt som er i mørk farge eller med vertikale striper kan virke slankende hvis det er det du tenker på. Ikke velg noe med store mønstre på, eller noe med lyse farger. Badedrakt tar seg ofte bedre ut enn bikini hvis man ikke er syltynn.

Men det går sikkert kjempefint. Og husk at de fleste andre er mer opptatt av å bade enn å studere andres badeantrekk. Eneste grunnen til at jeg ser på badeantrekkene til andre er fordi jeg selv har gått på en stilanalysekurs.

Lykke til og kos deg:)

serendipity
Skrevet

De fleste er sikkert opptatt med å passe på småttissene (åltså barna, he he) sine og enser ikke deg overhodet ;-)

Gjest cherise
Skrevet

Når jeg skal på en strand eller basseng og vise meg i bikini for masse folk er jeg også litt ubekvem i starten. Men når jeg ser alle menneskene rundt meg som overhodet ikke har perfekte kropper så går denne følelsen alltid veldig raskt over! Selvtilliten stiger flere hakk bare av å se meg rundt;) Så ikke stress. Du ser garantert ikke verre ut enn de fleste andre rundt deg!

Skrevet

Huff, jeg har i vært fall bestemt meg i år at jeg skal ikke ha på meg bikini og heller ikke gå på stranda. Jeg gjorde ikke det i fjor heller jeg.

Skrevet

Uff..kjenner igjen angsten din!

Jeg var på Lasse Gustavson seminar i vinter. Han snakket bla om "bikinisesongen"- panikken som oppstår rundt det å ikke ha "bikiniform" osv - og sa noe sånn som:

Hva er dere redd for? At havet ikke skal være stort nok?

Lett å si, men...

bugge -jenta
Skrevet

Uff..kjenner igjen angsten din!

Jeg var på Lasse Gustavson seminar i vinter. Han snakket bla om "bikinisesongen"- panikken som oppstår rundt det å ikke ha "bikiniform" osv - og sa noe sånn som:

Hva er dere redd for? At havet ikke skal være stort nok?

Lett å si, men...

Hei, nå har jeg ikke lest tråden, men aner hva den handler om.

Min sønn står ved siden av meg på 8 år og lurer på hva det vil si å komme i bikiniform. Han leste på reklamen ved siden av her.

Han lurte på om man måtte være i form til å ha på seg bikini, med undring i stemmen. Tankekors for oss som føler oss like nakne i bikini den første dagen som om vi var naken på et kjøpesenter.

Men det er ikke lett, og det er trist at det er slik.

Jeg blir nok veldig "selvopptatt" når jeg kommer i bikini og tror alle ser på meg, noe de ikke gjør. Jeg går i hvertfall ikke og saumfarer andres kropper, om de er tynne eller tykke, har strekkmerker eller åreknuter, hår eller hva som helst. Og de som gjør det, bør vi vel strengt tatt ikke bry oss om.

Men jeg vet det er lettere sagt enn gjort.

Jeg bruker å ta en 4- 5 soltimer, slik at jeg ikke skal lyse slik opp.

Det hjelper litt. Så lite som jeg har vært i solen kunne jeg vært reklame for Blenda hvitt.

Jeg har ikke debutert i år. Men skal nok.

Vh bugge.

bugge -jenta
Skrevet

Kjøp deg noen slike omslag som du kan ha rundt deg. De selges på de fleste steder hvor bikinier selges. Noen er korte og florlette, andre lenger og tykkere.

hely uunværlige spør du meg.

Lykke til.

Gjest vioola
Skrevet

bare gjør det.

Dødsekkelt i begynnelsen men så går det som regel over. Hvis jeg skulle vente til jeg var i bikiniform før jeg dro og badet ville jeg nok aldri kommet meg ut i vannet.

har nemlig hatt slankeprosjekter siden jeg var 12 år

men kjenner til problemet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...