Gjest Øh, nei ikke nå... Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg skal snart på ferie sammen med kjæresten. Først skal vi være hjemme hos dem et par uker. Et par uker! Jeg klarer ikke bæsje hjemme hos dem. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke gå på do hjemme hos folk jeg er forelska i osv. Jeg får helt forstoppelse. Jeg prøver virkelig, og jeg vet det ikke er noe å være flau over. Det er helt naturlig og bla bla bla. Men jeg får det ikke til likevel. Det ender med at jeg må ta avføringspiller, og da blir det hvertfall flaut, hvis jeg sitter på do med skrikende diare og promper som er gaaaal! Herregud, hva skal jeg gjøre? Noen tips? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 *kveler et lite flir* Klarer du å bæsje når resten av familien har lagt seg for natta kanskje? 0 Siter
nick Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Nå fikk jeg meg en god latter! Takk! Nei, jeg har ingen løsning. Skrikende diare, hehehehe. 0 Siter
Blåmor Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Du får lokke resten av familien ut på en eller annen måte, slik at du får bæsje i fred, he-he... 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ta en handletur, og gå på toalettet på kjøpesenteret. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hei - jeg lider også av sånn psykisk forstoppelse.. :-) Men det hjelper å spise noen kiwi daglig, eller drikke kaffe, hvis du liker det. Men pass deg for kølsvart kaffe om du ikker er kaffevant, noen blir rene atomkraftverket av slikt. Noe annet som funker: Appital fra helsekost. Det er tabletter som får i gang magen, jeg tar det når jeg skal ut og reise for ikke å få den psykiske forstoppelsen. Prøv deg litt fram, jeg trenger hvertfall ikke ta hele dosen som står på boksen. Happy bæsjings! ;-) 0 Siter
Gjest Øh, nei ikke nå... Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ta en handletur, og gå på toalettet på kjøpesenteret. Takk for tips. Skal prøve det fra helsekosten. Kan liksom ikke ta avføringspiller i mengder hver eneste dag. Kan man ta 1-2 piller av avføringspiller daglig, for å ha regelmessig mage? 0 Siter
Gjest Du er ikke alene... Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Kombiner om morran med en laaaang dusj. La dusjen renne og kast deg i bæsjinga før dusjinga. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Du kan jo bruke lactolose den tiden du er borte. Kanskje begynne et par dager før du drar. 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Problemet ditt er du ikke alene om, tror det er endel som har det som deg. Det med lactolose, som noen nevner, er et godt forslag. Det bruker jeg daglig om kvelden, for jeg sliter litt med hard mage. Flasken skal oppbevares i temperatur ikke over 25 grader, så du bør kunne ha en slik flaske i bagasjen din. Ellers er Fennikkel-te (fås i Helsekostbutikker) også noe som setter igang magen litt. Og så tar du deg en daglig tur på shoppingsentre eller bibliotek eller andre offentlige steder, der du kan gå på do i fred! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Takk for tips. Skal prøve det fra helsekosten. Kan liksom ikke ta avføringspiller i mengder hver eneste dag. Kan man ta 1-2 piller av avføringspiller daglig, for å ha regelmessig mage? Du trenger ikke avføringspiller hvis du bruker Appital. Begynn forsiktig et par dager i forveien, så du er "på glid". :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.