Goldy79 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ka kostar det å kastrere ein hann kann? Eg har ti stykker som eg gjerne skulle hatt kastrert... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 3-500 hos vet. Bor du i nærheten fikser jeg det til halve prisen;) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Æh, skreiv litt feil i forrige melding :-) Eg meinte å spørje om kva det kostar å kastrere ein hann katt sidan eg har to som eg skulle fått kastrert... :-)) Trykkleif veit dåke :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Æh, skreiv litt feil i forrige melding :-) Eg meinte å spørje om kva det kostar å kastrere ein hann katt sidan eg har to som eg skulle fått kastrert... :-)) Trykkleif veit dåke :-) Pris varierer etter hvor du bor i landet, noen tilbyr vaksine og øremerking samtidig, øremerking må gjøres under narkose likevel - derfor to fluer i ett smekk. (Selv anbefaler jeg sterkt øremerking - katten min forsvant for noen år tilbake, og uten nummeret i øret ville jeg ikke kjent ham igjen. Høres villt ut ja, men han var så tynn og pjuskete, og mjauet helt annerledes enn vanlig.) Du kan søke etter klinikker i nærheten av der du bor og se om de har prisliste på nett evt ringe og høre. www.dyreklinikk.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.