Gå til innhold

Liten sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur

Hei. Er samboer med ei jente som i en 8-9mnd tid har hatt veldig liten sexlyst. Hun sliter masse med menstruasjonssyklusen, blør i tide og utide, og vet aldri når menstruasjonen kommer. Når den kommer så kan den vare i 14 dager, eller det kan drøye veldig lenge mellom hver gang. Hun har vært til flere undersøkelser uten at de har funnet noe spesielt. Problemet er at dette i følge henne ødelegger sexlysten hennes, noe som resulterer i at det nå er sikkert 5 uker siden sist vi var intime, og i den frekvensen har det vært en stund. Det er veldig mye "nei, har ikke lyst" å få. Dette går veldig innpå meg og når jeg tar opp temaet så blir jeg umiddelbart kappet fingrene av. Hun mener jeg er veldig hensynsløs som henger meg opp i dette problemet så lenge hun sliter med sitt, og det blir som regel en kjempekrangel når jeg tar det opp. Hennes manglende sexlyst begynner å tære veldig på mitt humør og min selvtillit. Fraværet av intimitet går veldig innpå meg og gjør meg usikker. Det er så vanskelig å forstå for en som har lyst på sex at partneren ikke har lyst, uansett hva situasjonen er. Hva kan jeg gjøre? Slutte å sutre å ta det som en mann og konsentrere meg om hennes problemer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188143-liten-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cherise

Jeg vil definitivt råde deg til å slutte å sutre ja. En mann som syter er det ikke mange som har lyst på... Og du vil vel ikke at hun skal ha sex med deg bare for å være "snill"??

Jeg synes du skal ha forståelse for hennes situasjon. Samtidig mener jeg at det er helt feil av henne å ikke kunne diskutere dette med deg. Be om å få en samtale om dette, men for all del ikke la det bli en masse bebreidelser! Vis henne at du forstår at hun sliter, men prøv å få henne til å forstå at du savner nærheten og sexen mellom dere. Hun savner helt sikkert nærhet hun også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188143-liten-sexlyst/#findComment-1293667
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...