Gjest uten signatur Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei. Er samboer med ei jente som i en 8-9mnd tid har hatt veldig liten sexlyst. Hun sliter masse med menstruasjonssyklusen, blør i tide og utide, og vet aldri når menstruasjonen kommer. Når den kommer så kan den vare i 14 dager, eller det kan drøye veldig lenge mellom hver gang. Hun har vært til flere undersøkelser uten at de har funnet noe spesielt. Problemet er at dette i følge henne ødelegger sexlysten hennes, noe som resulterer i at det nå er sikkert 5 uker siden sist vi var intime, og i den frekvensen har det vært en stund. Det er veldig mye "nei, har ikke lyst" å få. Dette går veldig innpå meg og når jeg tar opp temaet så blir jeg umiddelbart kappet fingrene av. Hun mener jeg er veldig hensynsløs som henger meg opp i dette problemet så lenge hun sliter med sitt, og det blir som regel en kjempekrangel når jeg tar det opp. Hennes manglende sexlyst begynner å tære veldig på mitt humør og min selvtillit. Fraværet av intimitet går veldig innpå meg og gjør meg usikker. Det er så vanskelig å forstå for en som har lyst på sex at partneren ikke har lyst, uansett hva situasjonen er. Hva kan jeg gjøre? Slutte å sutre å ta det som en mann og konsentrere meg om hennes problemer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188143-liten-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cherise Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg vil definitivt råde deg til å slutte å sutre ja. En mann som syter er det ikke mange som har lyst på... Og du vil vel ikke at hun skal ha sex med deg bare for å være "snill"?? Jeg synes du skal ha forståelse for hennes situasjon. Samtidig mener jeg at det er helt feil av henne å ikke kunne diskutere dette med deg. Be om å få en samtale om dette, men for all del ikke la det bli en masse bebreidelser! Vis henne at du forstår at hun sliter, men prøv å få henne til å forstå at du savner nærheten og sexen mellom dere. Hun savner helt sikkert nærhet hun også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188143-liten-sexlyst/#findComment-1293667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.