Gå til innhold

Da vi ble tatt på fersken...

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina

Lager en tråd på bakgrunn av alle svarene fra tråden "sex andre steder enn i senga".

Så nemmelig for meg mye rart da :)j og ser at noen ble "ferska".

Så : har dere blitt det på en av disse naturhompene? Hva skjedde, hvor skjedde det og hvordan gikk det til slutt?

Selv så husker jeg godt en gang i min ungdom at jeg hadde en kjæreste som var like "fresk" som meg selv på slike ting.

Vi holder på i hans bil, han sitter i passasjersetet og jeg sitter oppå.

Klærne var selvsakt sånn på halv tolv.

Så bankes det på det doggete vinduet og døren røskes opp og det står to uniformerte politimenn.

Vi var "tatt" forde vi sto parkert ved siden av en veg, og dette var visseligen feilparkering da :)

Kan huske den forferdelig følelsen av skam, sjenanse, hvor pinlig og ekkelt det var å kave seg av kjæresten og prøve å holde klær på plass.

Usj, og uff...skikkelig fælt å tenke på den dag i dag :)

De irettesatte oss da og ba oss om å fjerne oss så det skjedde ikke mer enn det. De kjørte av gårde mens vi kom oss på plass i bilen og startet opp.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188157-da-vi-ble-tatt-p%C3%A5-fersken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Satt på en Fiasco Cafe. Fingret henne ganske kraftig.

Da hun så tok turen til toalettet fikk jeg stående applaus fra nabobordet.

Jeg fortalte naturligvis henne om naboenes hengivenhet da hun kom tilbake, og jeg kan med stor sikkerhet si at hun syntes det var langt mer pinlig enn jeg gjorde. :)

Annonse

Gjest Aimabel

Heldigvis har det aldri skjedd. Men en gang var vi nære på å bli tatt på fersken på en tur med svigers. Jeg og samboern gikk et stykke unna de andre. Vi fant en stor stein og skyntet oss bak den. Etter noen minutter kom svigers etter oss. Vi var heldigvis ikke kommet langt :-) Kunne ikke tenke meg noe særlig verre.

Men jeg har desverre vært vitne til andres utfoldelse. To biler, begge oppstilt med god innsikt fra toget!

Gjest har ikke blitt tatt på fersken

Jeg fortalte naturligvis henne om naboenes hengivenhet da hun kom tilbake, og jeg kan med stor sikkerhet si at hun syntes det var langt mer pinlig enn jeg gjorde. :)

Men måtte du ikke på toalettet du også og vaske hendene?

Gjest KariKruskakli

Det var da forholdet mellom meg og mannen min var ganske ferskt og før alle barna kom og satte en stopper for slike imulsive aktiviteter.

Da vi kjørte bil hadde vi det det med å finne en bortgjemt stikkvei,hvor vi kunne være for oss selv.

En gang (da vi akkurat var ferdig)oppdaget vi en mann som sto og så rett ned på oss fra en vei litt ovenfor. (Vi visste ikke at det gikk en vei der)

Da vi startet bilen og kom oss utpå Riksveien igjen, kjørte han forbi oss mange ganger og nistirret inn i bilen.

Jeg tror han var redd for at det hadde skjedd noe kriminelt, så til slutt vinket jeg til han for å vise han at alt var ok med meg.

Da ble vi kvitt`n.

Annonse

Gjest Ramina

Det var da forholdet mellom meg og mannen min var ganske ferskt og før alle barna kom og satte en stopper for slike imulsive aktiviteter.

Da vi kjørte bil hadde vi det det med å finne en bortgjemt stikkvei,hvor vi kunne være for oss selv.

En gang (da vi akkurat var ferdig)oppdaget vi en mann som sto og så rett ned på oss fra en vei litt ovenfor. (Vi visste ikke at det gikk en vei der)

Da vi startet bilen og kom oss utpå Riksveien igjen, kjørte han forbi oss mange ganger og nistirret inn i bilen.

Jeg tror han var redd for at det hadde skjedd noe kriminelt, så til slutt vinket jeg til han for å vise han at alt var ok med meg.

Da ble vi kvitt`n.

Æsj, vemmelig fyr da :)

Gjest Ramina

Heldigvis har det aldri skjedd. Men en gang var vi nære på å bli tatt på fersken på en tur med svigers. Jeg og samboern gikk et stykke unna de andre. Vi fant en stor stein og skyntet oss bak den. Etter noen minutter kom svigers etter oss. Vi var heldigvis ikke kommet langt :-) Kunne ikke tenke meg noe særlig verre.

Men jeg har desverre vært vitne til andres utfoldelse. To biler, begge oppstilt med god innsikt fra toget!

Særlig morro å se svigers i øynene etterpå da *ler*

Gjest Ramina

Fy og fy...så innmari pinlig da, stakkar jente ;)

Gjest Ramina

Neida. Hun fikk en fin kveld og natt. :)

Vi lo i hvert fall av det etterpå, og jeg er fortsatt, noen år etter, hyppig gjest på Fiasco. :)

Jada, om det er aldri så pinlig der og da, så er vi heldigvis laget slik at det meste kan bli til en god latter senere i livet.

:)

laguna1365380434

Jeg vet at extypen min kjørte av veien en gang fordi han fikk en blowjob..:-o Det hadde ikke vært noe særlig når det kom bekymrede øyenvitner for å høre hvordan dette hadde gått og han fortsatt satt med underbuksa rundt knærne og jenta i fanget..;-)

Personlig har jeg blitt kastet ut fra livstid fra et lugubert utested fordi jeg pulte med en fyr på do..:-o Egentlig trodde vakta vi gjorde kola der, og vi trodde, fulle og dumme, at det var et beroligende svar å mene : neida, vi bare puler..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...