Gå til innhold

Da vi ble tatt på fersken...

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854

Satt på en Fiasco Cafe. Fingret henne ganske kraftig.

Da hun så tok turen til toalettet fikk jeg stående applaus fra nabobordet.

Jeg fortalte naturligvis henne om naboenes hengivenhet da hun kom tilbake, og jeg kan med stor sikkerhet si at hun syntes det var langt mer pinlig enn jeg gjorde. :)

Fy flate! *ler høyt*

Fortsetter under...

Tootsieroll1365380854

Jeg vet at extypen min kjørte av veien en gang fordi han fikk en blowjob..:-o Det hadde ikke vært noe særlig når det kom bekymrede øyenvitner for å høre hvordan dette hadde gått og han fortsatt satt med underbuksa rundt knærne og jenta i fanget..;-)

Personlig har jeg blitt kastet ut fra livstid fra et lugubert utested fordi jeg pulte med en fyr på do..:-o Egentlig trodde vakta vi gjorde kola der, og vi trodde, fulle og dumme, at det var et beroligende svar å mene : neida, vi bare puler..;-)

*LOL*

ShitDiddelyDo

Jada, om det er aldri så pinlig der og da, så er vi heldigvis laget slik at det meste kan bli til en god latter senere i livet.

:)

Det er meget mulig jeg er litt merkelig skrudd sammen, og normalt ville jeg nok syntes noe sånt var pinlig, men der og da syntes jeg faktisk ikke det. Hun kom seg veldig raskt over det hun også. :)

Satt på en Fiasco Cafe. Fingret henne ganske kraftig.

Da hun så tok turen til toalettet fikk jeg stående applaus fra nabobordet.

Jeg fortalte naturligvis henne om naboenes hengivenhet da hun kom tilbake, og jeg kan med stor sikkerhet si at hun syntes det var langt mer pinlig enn jeg gjorde. :)

*Knis*

Jeg ga exen en blowjob en påsken da vi var på kino og så Jesus fra Nasaret. Den var så jævli kjedelig at jeg måtte bare finne på noe. Dette var i Hellas altså og alle var så religiøse der og jeg følte meg nesten "syndig"

Forkledningen din er like lett å gjennomskue som B-gjengens, hihi.

Annonse

Jeg og ei jeg var sammen med skulle gå en tur opp på et lite fjell, mest i kjedsomhet. Oppe ved en hytte (som det er mange av) tok driftene overhånd, og hyttetrappa fristet som oppholdssted. Vel, midt i kosen oppdaga vi at det kom en flere mennesker ruslende på stien like ved. Det så sikkert ganske morsomt ut da jeg humpa rundt hjørnet på hytta med buksa på rundt anklene :D Jeg var vel litt blygere da enn nå. En annen gang var det en lastebilsjåfør som fikk seg en god latter da han stoppa på sia av oss i et lyskryss. Godt råd: Om damen finner ut at det er en god idé å suge mens du kjører, lukk igjen vinduet selv om det er varmt... :D

Gjest Ramina

Jeg og ei jeg var sammen med skulle gå en tur opp på et lite fjell, mest i kjedsomhet. Oppe ved en hytte (som det er mange av) tok driftene overhånd, og hyttetrappa fristet som oppholdssted. Vel, midt i kosen oppdaga vi at det kom en flere mennesker ruslende på stien like ved. Det så sikkert ganske morsomt ut da jeg humpa rundt hjørnet på hytta med buksa på rundt anklene :D Jeg var vel litt blygere da enn nå. En annen gang var det en lastebilsjåfør som fikk seg en god latter da han stoppa på sia av oss i et lyskryss. Godt råd: Om damen finner ut at det er en god idé å suge mens du kjører, lukk igjen vinduet selv om det er varmt... :D

*ler*

Synes jeg kan se det...

Tatt og tatt...

Vi kjørte Europa rundt i 5 uker på motorsykkel. Stoppet noen dager i Lloret del Mar i Spania. Hotellet var fullt av spanske og italienske fjortiser. Hotellet var hesteskoformet, og vår balkong lå "bestrålt" med lys fra gata, mens den andre haldelen av "skoen" lå i skygge. Vi kjørte full pakke på balkongen. Det var ikke før etterpå at vi oppdaget at det var flere balkonger der det satt folk i skyggen og tittet på oss.

Vi ble A kjendiser på hotellet etter det. Neste natt da vi kom hjem fra byen og satt oss på balkongen med en øl, oppdaget vi at det var fullt hus på flere av balkongene på motsatt side. De hadde benket seg til med øl og chips og ventet på nattens show...

Gjest Ramina

Tatt og tatt...

Vi kjørte Europa rundt i 5 uker på motorsykkel. Stoppet noen dager i Lloret del Mar i Spania. Hotellet var fullt av spanske og italienske fjortiser. Hotellet var hesteskoformet, og vår balkong lå "bestrålt" med lys fra gata, mens den andre haldelen av "skoen" lå i skygge. Vi kjørte full pakke på balkongen. Det var ikke før etterpå at vi oppdaget at det var flere balkonger der det satt folk i skyggen og tittet på oss.

Vi ble A kjendiser på hotellet etter det. Neste natt da vi kom hjem fra byen og satt oss på balkongen med en øl, oppdaget vi at det var fullt hus på flere av balkongene på motsatt side. De hadde benket seg til med øl og chips og ventet på nattens show...

Fyyyyy flate...piiiino :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...