Gå til innhold

Jeg hørte tilfeldigvis han sa...

Anbefalte innlegg

Gjest klump i magen

Om du mener dette er grunn nok til å dumpe ham er ikke forholdet så mye å samle på i første omgang.

Du overreagerer og er for nærtagende.

Jeg har ikke tenkt å dumpe han. Så sant han ikke fortsetter med å kalle meg slike ting. Jeg fikk helt sjokk i går fordi han har ALDRI sagt slike nedlatende ting til meg før. Bare køddenavn som er morsomme og ufarlige.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

3

• Lillemus

2

• Tootsieroll1365380854

2

• Knotten

1

Gjest klump i magen

ALDRI om jeg kunne fortsatt sammen med en som omtaler meg som hora. Det er det mest simple og nedverdigende man kan si om en kvinne.

Og han skal liksom elske deg? Glem det, han har det sikkert greit med regelmessig sex med hora si, ellers har han null respekt!

En av grunnene til at jeg fikk slik totalt sjokk er at han aldri sier slikt til meg ellers. Og jeg har ikke overhørt det i noen sammenheng heller. Men altså... han var sammen med en kompis i går som sier slikt om dama si i ett sett.

Det tar nok tid for meg å komme helt over dette. Og betingelsen er at han gir meg respekt og ikke kaller meg slikt noe mer

Gjest klump i magen

De har helt sikkert skapt en kultur seg i mellom. Slikt er vanskelig aa fatte for deg/andre, men jeg har opplevet det noen ganger hos andre. En annen liten gjeng fleipet med at de banket samboerne, og etter noe drikke ble det mer intenst. Da jeg sa i fra at dette var forakt for et annet menneske og ikke akseptabelt, forsto de ikke reaksjonen. Jeg ble ignorert. Senere tok jeg det opp, men da var det jeg som var dum, og ikke forsto det var fleip.

Det eneste jeg kunne si var at det er veldig usympatisk og tydelig uttrykk for forakt.

Jeg fikk en fornemmelse at det heller ikke kunne vare tilfeldig og at det er noe som ligger bak der som jeg ikke ser tydelig, jeg tror kanskje en eller fler av dem virkelig mener noe med det. Ingen royk uten ild?

Ja de har en merkelig måte å snakke til hverandre på. Flere av de kompisene der(spesiellt han som han var sammen med i går) kaller hverandre f eks kølla og rassen osv. Helt koko barnslig syns jeg da.

Men å bli kalt hore fordi de har brukt ordet så mye at de har "ufarliggjort" ordet seg i mellom går ikke jeg med på.

huff

Gjest klump i magen

Jeg ville også reagert kraftig på noe sånt. synes det er vanvittig barnslig og umodent.

Men samtidig så må du se alt i et større perspektiv. Hvis han har sagt at han er lei seg for det, og det ikke gjentar seg så trenger du ikke lage allverdens bråk av det kanskje. Vi kan jo alle gjøre dumme ting innimellom. Hvis han respekterer deg ellers så er jo det det viktigste.

ja ellers respekterer han meg bra. Det var en av grunnene til at jeg fikk fullstendig sjokk i går. Trodde ikke mine egne ører.

Tidligere når det har vært manglende respekt har det vært alkohol innblandet. F.eks ikke holdt ting vi har avtalt han har vært full i helgen

takk for svaret du gav forresten

Gjest klump i magen

Du respekterer ikke en person du kaller hore. At det ikke var meningen at hun skulle høre det gjør ikke akkurat ting bedre. Tydeligvis er det slik han omtaler henne.

Han bruker ikke å omtale meg slik. Det er kun denne kameraten fra i går som jeg vet snakker slik dritt om dama si. F eks kan denne kameraten si til dama "æsj det lukter reke av musa di". Åå så morsomt....NOT. Han er en %&¤%% idiot og jeg håper ikke at min samboer ser på han som noe forbilde på noen måte.

Jeg kommer ikke til å godta at min samboer skal si det ordet om meg igjen ihvertfall

Hvis dere ellers har det bra i forholdet, så ville jeg ut fra dette tolke det som en (utrolig latterlig) spøk gutta imellom. Samboeren din kopierer kompisens sjargong for å være kul.

Du kan godt si det er barnslig, men han er kanskje ikke så sikker på seg selv når han er sammen med denne kompisen? Det er vel en grunn til at de treffes sjelden, og samboeren din ville sikkert bare være med på "notene" når de for en gangs skyld treffes.

Han unnskyldte seg, og han snakker aldri sånn til deg ellers, sier du. Det ser ut for meg som han bare har tabba seg (stygt) ut, men det har nok egentlig ingenting med _deg_ å gjøre.

:-)

Annonse

Han bruker ikke å omtale meg slik. Det er kun denne kameraten fra i går som jeg vet snakker slik dritt om dama si. F eks kan denne kameraten si til dama "æsj det lukter reke av musa di". Åå så morsomt....NOT. Han er en %&¤%% idiot og jeg håper ikke at min samboer ser på han som noe forbilde på noen måte.

Jeg kommer ikke til å godta at min samboer skal si det ordet om meg igjen ihvertfall

Hvordan i all verden har den kompisen klart å få seg dame? Hun kan neppe ha iq høyere enn skonummeret sitt...

Gutteprat eller ikke altså, dette hadde IKKE vært greit! Samboeren min sier "hei pus" han når han tar telefonen, uansett hvem han er sammen med..

Har samboeren din kanskje et behov for å tøffe seg overfor kameraten? Virker jo sånn siden en voksen mann sier noe så stygt om dama han elsker bare fordi kameraten behandler dama si som dritt.. '

Dette hadde jeg blitt skikkelig sur og såra for. Barnslig og usmaklig..

Annonse

Gjest MrPimmel

Ja de har en merkelig måte å snakke til hverandre på. Flere av de kompisene der(spesiellt han som han var sammen med i går) kaller hverandre f eks kølla og rassen osv. Helt koko barnslig syns jeg da.

Men å bli kalt hore fordi de har brukt ordet så mye at de har "ufarliggjort" ordet seg i mellom går ikke jeg med på.

huff

De har bare fått sine sosiale antenner brukket av og kastet. Eller de lytter på feil frekvens, de har fått inn den som er for psykisk utviklingshemma apekatter.

Mange uttaler at han ikke respekterer deg, men det vet ikke de noe om. Bare du vet hvordan han vanligvis oppfører seg. Jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg om samboeren min hadde en slik spøk gående med en kamerat, fordi jeg aldri tviler på følelsene hans for meg (med grunnlag i hans daglige oppførsel). Samboeren min hadde nok heller sagt det rundt meg med vilje, som erting. Jeg hadde kanskje til og med funnet det morsomt (men tatt igjen med samme mynt :P).

Det som hadde bekymret meg var om han gjorde det fordi han var for svak til å være seg selv rundt vennen. At han gjorde det for å bli bedre likt, ikke fordi han syntes det var morsomt selv. Det hadde da indikert at han er noen jeg ikke ønsker å være sammen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...