Gjest prust Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg bruker minipillen Exclutona fordi jeg ammer. De siste månedene har jeg fått mensen "i hytt og i pine" - større og mindre blødninger (2-5 dager) med 10-20 dagers mellomrom. Utrolig kjedelig å ha mensen to ganger i måneden og utrolig kjedelig å aldri vite når den kommer. Det var slik da jeg ammet andremann og, og de utregelmessige blødningene gav seg da jeg gikk over på vanlige p-piller. Det kan jeg imidlertid ikke ennå. Har tenkt å amme noen måneder til. Er det noe å gjøre med dette? Et spørsmål til: Jeg tar pillen om kvelden, ca kl 23. I forgårs kveld tok jeg pillen som vanlig. Var litt uggen i magen, og gulpet opp en del som jeg spyttet ut - et minutt eller to etter jeg hadde svelget pillen. Regnet med at pillen hadde blitt med opp, så jeg tok en ny. Skulle jeg gjort det? I går fikk jeg plutselig en liten blødning - ingenting i dag. Var det fordi jeg kanskje fikk dobbelt dose i forgårs? Burde jo egentlig være ekspert på dette, da det er tredje perioden min på Exclutona, men jeg tar gjerne imot hjelp her! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188204-ulemper-med-minipiller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.