Gå til innhold

Anbefalte innlegg

neida..er ikke gravid nei,var vel mange som trodde det!!:)

det som har skjedd er at gubben har endelig funnet ut at det ikke er sååå farlig å bli pappa etter at han fyller 40!!

han sa at han så hvor stressa jeg ble av dette tid-skjema-presset hans,men tror nok at legen`s ord hadde noe med det å gjøre også! legen sa at måten jeg stressa på var farlig å kunne gjøre meg enda mindre mottakelig for å bli gravid! nå er det litt lettere å puste,slapper litt mere av og kan fokusere på det som skal skje fremover,har time 25 juli og 8 august! håper at storken tar seg en tur innom romsdal i løpet av neste år da....*krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188256-endelig-har-det-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...