Astro's Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Heisann!! Jeg har ikke hatt de store problemene med tablettene. Jeg ble veldig kvalm fra første tabbelusk,og i to dager etter det...men så gav det seg. Fikk også noen mensmurringer som jeg ble fortalt var helt normalt. Nå er alt bra utenom at jeg er sinnsykt trøtt. Kan sove hele dagen og går bare rundt å gjesper. Krysser fingre for oss...og håper at vi kan danne en 'unnfanget i juni-05' klubb!! Lykke til!!!! Stoooor klem fra 0 Siter
Astro's Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Den klubben vil jeg være med i å!!! Ja du er hjertelig velkommen!!!! Håper bare vi kan starte den snart!!!! Klem fra 0 Siter
Vannmann69 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja du er hjertelig velkommen!!!! Håper bare vi kan starte den snart!!!! Klem fra Hei hei, håper jeg kan bli med i klubben også, går å ruger, skal teste om ei uke. 0 Siter
Astro's Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Hei hei, håper jeg kan bli med i klubben også, går å ruger, skal teste om ei uke. Så spennende da!!!!! Håper så inderlig det klaffer for deg!!! Skal krysse ALT jeg har for at de små skal holde seg der de er!!! Kjempe stor Lykke Til fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.