Gå til innhold

Sexbilder

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

gravd ned eller lagt i ei eske. Synes du det er normalt å gjemme slike bilder av en eks?

Jeg vet ikke. Jeg har ingen nakenbilder av noen ekser. De jeg har hatt har jeg kastet av respekt for eksene.

Det jeg i hvert fall vet er at det ikke er normalt å la dem ligge i nattbordskuffen så lenge som et år etter at han fikk seg ny kjæreste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1295685
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dina2

Jeg vet ikke. Jeg har ingen nakenbilder av noen ekser. De jeg har hatt har jeg kastet av respekt for eksene.

Det jeg i hvert fall vet er at det ikke er normalt å la dem ligge i nattbordskuffen så lenge som et år etter at han fikk seg ny kjæreste.

Eksen min hadde noen private bilder av meg på digital kamera, men det sletta vi sammen da det ble slutt. var noe av det første jeg forlangte og han tok det som en selvfølge.

En annen jeg var sammen med overtalte meg til å ta en del undertøysbilder, hadde ikke noe lyst, men lot meg overtale. jeg fikk ikke disse da det ble slutt, trur han har de enda, noe jeg finner ubehagelig, spesielt siden det er fire år siden det ble slutt og han jevnlig melder meg for å lokke meg til å bli sammen med han igjen, prøver å kjøpe meg med ferieturer etc. Fyren er steike gal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1295697
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Eksen min hadde noen private bilder av meg på digital kamera, men det sletta vi sammen da det ble slutt. var noe av det første jeg forlangte og han tok det som en selvfølge.

En annen jeg var sammen med overtalte meg til å ta en del undertøysbilder, hadde ikke noe lyst, men lot meg overtale. jeg fikk ikke disse da det ble slutt, trur han har de enda, noe jeg finner ubehagelig, spesielt siden det er fire år siden det ble slutt og han jevnlig melder meg for å lokke meg til å bli sammen med han igjen, prøver å kjøpe meg med ferieturer etc. Fyren er steike gal.

Det forstår jeg.

Derfor ville jeg slettet alle slike bilder av respekt for eksene.

Men jeg forstår ikke hva man skal med dem i utgangspunktet. Jeg finner det naturlig å kaste sånt når det har blitt slutt.

Uansett: Fyren over høres ikke helt bra ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1295706
Del på andre sider

Han sier han er helt over henne nå selvsagt, siden det er flere år siden de var sammen.

Han mener det er helt normalt at han har disse bildene, og ser på de, siden han selv er med på de. Ikke på grunn av dama, det kunne jo vært hvilken som helst dame, det har jo selvsagt ingen betydning.

Jeg er ikke enig i dette i det hele tatt, men hva skal man gjøre?

Ok, jeg er enig i at det var smakløst av ham å la de bildene ligge slik at du fant dem. MEN, selv om du er skuffa nå er det vel egentlig ingenting å gå i taket for. Om jeg hadde dumma meg ut sånn, ville jeg syntes at det var fair om du hadde sagt at det såra deg og bedt meg om å la de bildene forsvinne. Om han kaster dem eller gjemmer dem en plass du slipper å snuble over dem på er vel egentlig opp til han, men han bør respektere følelsene dine. Uansett, innerst inne på et loft vet jeg at det ligger en bunke brev og et par nakenbilder av en eks som jeg ikke har sett på 10 år. De skal få ligge der i sikkert 10 år til før jeg en dag finner dem og drar på smilebåndet. Realistisk sett har jeg vel neppe samme dama om 10 år som jeg har nå selv om jeg håper det. Uansett har hun ingenting inners på det loftet å gjøre, men skulle hun finne de bildene og brevene, så er det for at hun ønsker å se gjennom mine private ting fra før hennes tid i mitt liv. Finner hun de bildene og brevene, er hun den første på veldig lenge som ser dem, og da er det hennes egen feil. Vel, nå er jeg heldig som er i et forhold der vi åpent og uanfektet kan prate om ekser, så det blir kanskje ikke helt representativt for dine følelser. Jeg forstår hva du sier, men jeg håper du ikke legger mer i det enn det nødvendigvis er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1295854
Del på andre sider

Han sier han er helt over henne nå selvsagt, siden det er flere år siden de var sammen.

Han mener det er helt normalt at han har disse bildene, og ser på de, siden han selv er med på de. Ikke på grunn av dama, det kunne jo vært hvilken som helst dame, det har jo selvsagt ingen betydning.

Jeg er ikke enig i dette i det hele tatt, men hva skal man gjøre?

Dette høres mildt sagt sykt ut, spør du meg. Tror han virkelig at du går på den forklaringen? At han rett og slett ser på seg selv? Og ikke eks-dama?

Milde, altså. En ting er at han har beholdt bildene og lagt de på et slikt sted, det blir jo ikke bedre av at han tror du er dum...

Hadde han helt glemt disse bildene, og sett ut som om lynet hadde slått ned i ham når du fant ham, da kunne det vel være til å leve med.

Slik dette utviklet seg, så spørs det kanskje om du noen gang glemmer dette?

Det blir litt for mange spørsmål i forhold til svar her.

Hadde dette vært meg, ett år inn i et forhold, så hadde jeg vært ute av den døra raskere enn han hadde klart å brenne opp disse bildene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1295876
Del på andre sider

Gjest hanne22

Ok, jeg er enig i at det var smakløst av ham å la de bildene ligge slik at du fant dem. MEN, selv om du er skuffa nå er det vel egentlig ingenting å gå i taket for. Om jeg hadde dumma meg ut sånn, ville jeg syntes at det var fair om du hadde sagt at det såra deg og bedt meg om å la de bildene forsvinne. Om han kaster dem eller gjemmer dem en plass du slipper å snuble over dem på er vel egentlig opp til han, men han bør respektere følelsene dine. Uansett, innerst inne på et loft vet jeg at det ligger en bunke brev og et par nakenbilder av en eks som jeg ikke har sett på 10 år. De skal få ligge der i sikkert 10 år til før jeg en dag finner dem og drar på smilebåndet. Realistisk sett har jeg vel neppe samme dama om 10 år som jeg har nå selv om jeg håper det. Uansett har hun ingenting inners på det loftet å gjøre, men skulle hun finne de bildene og brevene, så er det for at hun ønsker å se gjennom mine private ting fra før hennes tid i mitt liv. Finner hun de bildene og brevene, er hun den første på veldig lenge som ser dem, og da er det hennes egen feil. Vel, nå er jeg heldig som er i et forhold der vi åpent og uanfektet kan prate om ekser, så det blir kanskje ikke helt representativt for dine følelser. Jeg forstår hva du sier, men jeg håper du ikke legger mer i det enn det nødvendigvis er.

Nakenbilder, av eksen og han?

*sjokk*

Det hadde jeg ærlig talt ikke funnet meg i!

Du har vært sammen med han i 1 år sier du? Eier det ikke tak i deg,kvinne?!

Jeg hadde eksplodert! Og flunget ut fyren så det ljomet etter.

Sånt kan du f*en ikke la deg behandle! At fyren skal runke til bilder av eksen!

Hva pokker?!

Nei, gi grei beskjed og si hvordan du føler det.

Om ikke fyren fatter det, så kom deg til helsikken bort fra han for da eier han ikke de kvaliteter en ordentlig kjæreste har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1295953
Del på andre sider

Annonse

Icora Panter

Jeg hadde blitt rimelig skuffet.. Og leste lenger ned her at han sa han ikke kunne skjønne hvorfor du reagerte slik. "Det var jo bare bilder fra fortiden"

Hadde han funnet slike bilder av deg og din eks, så hadde det nok ikke vært like akseptert som han mener du skal være..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1296031
Del på andre sider

Mulig jeg setter helt feil fokus her nå, men hva gjorde du nattbordskuffen hans in the first place?

Mulig jeg er litt rar her nå, men jeg hadde ikke likt at kjærsten min snoket i min nattbordskuff selvom det ikke er noe hemlig der. Lukkede skuffer og skap som tilhører meg er mitt, stay out. Jeg snoker heller ikke i en evt partners skuffer og skap.

At han har bilder av seg og eksen i nattbordskuffen sin er allikevel litt sært. Sånne bilder kvitter man seg med når det blir slutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1296098
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Mulig jeg setter helt feil fokus her nå, men hva gjorde du nattbordskuffen hans in the first place?

Mulig jeg er litt rar her nå, men jeg hadde ikke likt at kjærsten min snoket i min nattbordskuff selvom det ikke er noe hemlig der. Lukkede skuffer og skap som tilhører meg er mitt, stay out. Jeg snoker heller ikke i en evt partners skuffer og skap.

At han har bilder av seg og eksen i nattbordskuffen sin er allikevel litt sært. Sånne bilder kvitter man seg med når det blir slutt.

Jeg tørr aldri titte i konas, redd der blir for mye surr(elyd) av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1296102
Del på andre sider

Gjest skuffet nå..

Vet det høres lite troverdig ut, men det var faktisk tilfeldig at jeg havna i nattbordskuffen hans. Jeg skulle vaske soveromsgulvet, og sto plutselig med skuffen (som jeg ikke engang hadde lagt merke til før) i hånda da jeg skulle dra frem nattbordet. Når den først var åpnet kunne jeg ikke unngå å se at han hadde en haug med bilder der.

Hadde jeg vært ute etter å snoke i tingene hans hadde jeg sikkert sett i den tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1296127
Del på andre sider

Annonse

Gjest det er mange av oss

Nakenbilder, av eksen og han?

*sjokk*

Det hadde jeg ærlig talt ikke funnet meg i!

Du har vært sammen med han i 1 år sier du? Eier det ikke tak i deg,kvinne?!

Jeg hadde eksplodert! Og flunget ut fyren så det ljomet etter.

Sånt kan du f*en ikke la deg behandle! At fyren skal runke til bilder av eksen!

Hva pokker?!

Nei, gi grei beskjed og si hvordan du føler det.

Om ikke fyren fatter det, så kom deg til helsikken bort fra han for da eier han ikke de kvaliteter en ordentlig kjæreste har.

Har tatt mange bilder og filmer av meg og mine ex'er, og disse koser jeg meg med til stadighet :) Så lenge ikke ex'ene kommer og maser om orginalen så beholder jeg den. Jeg er i parforhold, men vet å låse inn bildene og tapene i en safe. Nå kommer det sikkert en drøss med "faen, du er syk i hodet" svar, men det faktumet at jentene selv har vært med på bildene/filmene gjør at jeg koser meg med det jeg har hatt(som andre "vanlige" bilder man har). Det levner ingen tvil om at det er veldig mange par der ute som tar bilder av seg selv. Hvis det er så stort problem, så si nei til å posere foran kameraet.

Tilbake til tråden på denne så vil jeg si at fyren er kald som lar bildene ligge fremme, men at jeg skjønner han som koser seg med gammel moro.

Tenk på hvor kult det er dersom ex'en skulle slumpe til å bli kjendis en dag, kanskje politiker, skuespiller...eller "kongelig"!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1296336
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har tatt mange bilder og filmer av meg og mine ex'er, og disse koser jeg meg med til stadighet :) Så lenge ikke ex'ene kommer og maser om orginalen så beholder jeg den. Jeg er i parforhold, men vet å låse inn bildene og tapene i en safe. Nå kommer det sikkert en drøss med "faen, du er syk i hodet" svar, men det faktumet at jentene selv har vært med på bildene/filmene gjør at jeg koser meg med det jeg har hatt(som andre "vanlige" bilder man har). Det levner ingen tvil om at det er veldig mange par der ute som tar bilder av seg selv. Hvis det er så stort problem, så si nei til å posere foran kameraet.

Tilbake til tråden på denne så vil jeg si at fyren er kald som lar bildene ligge fremme, men at jeg skjønner han som koser seg med gammel moro.

Tenk på hvor kult det er dersom ex'en skulle slumpe til å bli kjendis en dag, kanskje politiker, skuespiller...eller "kongelig"!

Du virker ikke akkurat som en som tenker så mye på andre enn deg selv - gjør du vel?

he-he...det innlegget fortalte mye mer om deg enn hva jeg tror du evner å forstå:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1309206
Del på andre sider

Gjest BelBerg

Du virker ikke akkurat som en som tenker så mye på andre enn deg selv - gjør du vel?

he-he...det innlegget fortalte mye mer om deg enn hva jeg tror du evner å forstå:-)

Hvis ditt innlegg var myntet på meg, så er jeg fortsatt enig med me, myself og irene..

Ser ingen grunn til at man skal kaste brev/bilder/minner fra tidligere forhold..

Man skal derimot være ferdig med slike ting, men likevel kan det være moro å dra frem da man blir gammel og grå og sitter i rullestol på gamlehjemmet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1309209
Del på andre sider

Hvis ditt innlegg var myntet på meg, så er jeg fortsatt enig med me, myself og irene..

Ser ingen grunn til at man skal kaste brev/bilder/minner fra tidligere forhold..

Man skal derimot være ferdig med slike ting, men likevel kan det være moro å dra frem da man blir gammel og grå og sitter i rullestol på gamlehjemmet..

Det var myntet til han som var i et parforhold, og som likevel dro frem de gamle filmene og bildene til stadighet for å nyte de....

Og for å ha de i tilfelle noen av eksene skulle bli berømte.....

Å ta vare på dem på et bortgjemt sted for å kunne ta de frem og mimre når du er blitt gammel er noe helt annet.

Det var ikke noe slikt mitt svar var myntet på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188314-sexbilder/page/2/#findComment-1309289
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...