Gå til innhold

har vært utro, fortelle eller ikke fortelle?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger noen tips...
Skrevet

Hei.

Jeg har vært gift i flere år, men er nå separert. Grunnene til at vi ble separert er flere. Men en av grunnene er at jeg var utro en gang, og fortalte dette til min mann. Min mann og jeg har blitt enige om at vi ikke skal si dette til noen, dette ønsker verken jeg eller han å gjøre.

Nå i det siste har jeg tenkt litt på akkurat dette. Dersom jeg får meg en ny kjæreste, og han lurer på om hvorfor det ble slutt. Da kan jeg jo si alle de andre grunnene til at det blir slutt. Men hva om han spør direkte om jeg eller min mann har vært utro?? Hva svarer jeg da? Jeg vil jo ikke at noen skal vite det, og eksmannen min vil jo heller ikke det. Men skal jeg lyve for min eventuelle fremtidige kjæreste da? Har dere noen forslag til hva jeg bør gjøre?

Skrevet

Jeg synes ikke nye kjærester har så veldig mye med alle små detaljer i det gamle forholdet. Det involverer tross alt en tredjepart som ikke ønsker å bli utlevert på den måten.

Gjest trenger noen tips...
Skrevet

Jeg synes ikke nye kjærester har så veldig mye med alle små detaljer i det gamle forholdet. Det involverer tross alt en tredjepart som ikke ønsker å bli utlevert på den måten.

Nei jeg er enig i det. Men samtidig så er jo ikke utroskap en liten ting i et forhold. Det sier jo litt om personen. Akkurat i mitt tilfelle, så tror jeg at jeg kan si med 99% sikkerhet at jeg aldri vil være utro igjen. Nå har jeg vært det en gang, og det er det værste jeg har gjort mot noen, også mot meg selv, så det ønsker jeg ikke å utsette meg selv eller andre med flere ganger.

Men jeg vet at jeg ville ønsket å vite slike ting om min fremtidige kjæreste...

Skrevet

Vel - fortid er fortid og det er ting man ikke trenger å vite om hverandre.

Jeg vet omtrent hvor mange min kjære har vært i seng med før han traff meg og når han debuterte, og han vet det samme om meg. Det holder i grunnen for oss, i alle fall for meg. Han er heller ikke av den typen som graver og spør om min seksuelle fortid og det er ting der jeg ikke kommer til å fortelle ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...